نماینده مردم دزفول در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد:

سیاسی کاری ابتکار در سازمان محیط زیست

عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس گفت: فعالیت های سیاسی مسئولان محیط زیست بر مسائل اصلی این سازمان سایه انداخته است.
کد خبر: ۸۶۴۱۴۹۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

عباس پاپی زاده پالنگان نماینده مردم دزفول در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: متاسفانه مسئولان محیط زیست در رفع مشکلات ریزگردها و آلودگی هوا جدی عمل نکرده و به حاشیه می روند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی امسال 600 میلیارد تومان برای حل مشکلات هوا و مقابله با ریزگردها تصویب کرد اما با پیگیری هایی بسیار به این نتیجه رسیدیم که متاسفانه دولت از پرداخت این مبلغ خودداری می کند، اینکه چه کار اساسی وجود دارد که برای حل مشکلات ریزگردها هزینه ای نشود جای سوال دارد.

نماینده مردم دزفول با بیان اینکه دولت، عملاً قانونی که در مجلس تصویب شد را جدی نگرفت ادامه داد: الان در شرایط بحرانی خوزستان که سلامت مردم به خطر افتاده و بیماری های جسمی ناشی از ریزگردها گریبان مردم را گرفته این سوال جدی مردم مطرح است که چه اموری مهم تر از تخصیص بودجه و حل این معضل است.

پاپی زاده در ادامه خاطر نشان کرد: متاسفانه فعالیت های سیاسی مسئولان محیط زیست بر مسائل اصلی این سازمان سایه انداخته است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی اقدامات و پروژه ها در سازمان محیط زیست مانند پروژه انتقال آب کاملا سطحی است در این بین با سکوت و تأیید آنها به منفعت و مصلحت عده ای روبرو هستیم.

پاپی زاده در پایان یادآور شد: اگر سازمان محیط زیست و وزارت نیرو به کار خود می پرداختند دچار چنین مشکلی و نگاه سیاسی آنها نمی شدیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار