خواجه‌ئیان درگفتگو با «بسیج»:

بی‌بی‌سی حساب ویژه روی رفسنجانی باز کرده/آقای هاشمی سکوت شما چه مفهومی دارد؟

دبیر تشکل‎های دانشجویی هرمان تاکید کرد: اعلام برائت افراد تایید شده از سوی بی بی سی مسلما نشان می‎دهد آنها شاید علاقه‎ای به این جریان ندارند یا نمی‎خواهند تحت حمایت این رسانه غربی باشند، ولی عدم برائت آنها نشان می‎دهد که آنها مسلما به این حمایت علاقه دارند.
کد خبر: ۸۶۴۱۲۹۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
غزل خواجه ئیان دبیر سابق تشکل‎ دانشجویی هرمان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به حمایت‎های بی بی سی رسانه سلطنتی انگلیس از لیست هاشمی در عرصه انتخابات اظهار داشت: مسلما بی بی سی بدون دلیل از این لیست حمایت نکرده؛ به این معنا که حتما پالس‎هایی از افراد این لیست دریافت کرده است که  منفعت خود را در حمایت از آن می بیند.

خواجه ئیان در ادامه گفت: بی بی سی روی آقای هاشمی حساب باز کرده که به حمایت از لیست آن برخاسته؛ چراکه بی بی سی رفاقتی با جمهوری اسلامی ندارد؛ حمایت او نیز از افرادی خاص مسلما حمایت دوستانه‎ای  برای جمهوری اسلامی نخواهد بود. اکنون  این سوال مطرح است که سکوت آقای هاشمی و عدم اعلام برائت از انگلیس چه مفهومی می تواند داشته باشد؟

وی بیان کرد: این افرادی که بی بی سی از آنها حمایت کرده اگر قائل به چارچوب‎های نظام هستند؛ باید از اظهار نظرهای این رسانه غربی که صراحتا با جمهوری اسلامی دشمنی می‎کند اعلام برائت کنند.

دبیر سابق تشکل‎ دانشجویی هرمان در خاتمه عنوان کرد: اعلام برائت این افراد، مسلما نشان می‎دهد؛ آنها علاقه‎ای به این جریان ندارند یا نمی‎خواهند تحت حمایت این رسانه غربی باشند، ولی عدم برائت آنها به منزله این است که آنها مسلما به این حمایت علاقه دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار