فعال دانشجویی در گفتگو با «بسیج»:

افراد تاییدشده بی بی سی، اگر در چارچوب انقلابند اعلام برائت کنند

سیدحامد ترابی گفت: اگر آن جریان داخلی که بی بی سی معرفی کرده، خود را همسو با انگلیس و سیاست‎های لیبرالی و و همسو با یک درصدی‎های جهان می‎داند قاعدتاً از این اقدام اعلام برائت نمی‎کند، اما اگر می‎خواهد نشان دهد که در چارچوب انقلاب و گفتمان آن است باید از این رسانه غربی اعلام برائت کنند.
کد خبر: ۸۶۴۱۱۱۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
سیدحامد ترابی فعال دانشجویی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به تایید بی بی سی از لیست هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: رسانه‎های غربی همچون گذشته در حال مانور دادن در خصوص انتخابات ایران هستند، اما این بار  به صورت مصداقی و با معرفی اشخاص، به انتخابات ورود کرده و لیست انتخاباتی می‎دهند.

ترابی اظهار داشت: ما اکنون در یک تقابل و رودررویی با غرب و استکبار قرار داریم؛ پس می توان نتیجه گرفت حمایت رسانه انگلیسی از این لیست بدین معناست که آنها انتظارشان از این لیست این است که در صورت رای آوری، این دشمنی و تقابل را خاتمه داده و به برقراری رابطه با استکبار تن دهند.

این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: اگر آن جریان داخلی که بی بی سی معرفی کرده، خود را همسو با انگلیس و سیاست‎های لیبرالی و و همسو با یک درصدی‎های جهان می‎داند قاعدتاً از این اقدام اعلام برائت نمی‎کند، اما اگر می‎خواهد نشان دهد که در چارچوب انقلاب و گفتمان آن است باید از این رسانه غربی اعلام برائت کند.
ارسال نظرات