ترکاشوند
مجتبی ذوالنور در گفتگو با بسیج:

نظام‌سلطه حامی لیست‎‎هایی است که سازش را دنبال می‎‏کنند

نمونه برجسته نفوذ در انتخابات، موضع صریح و اخیر بی بی سی است و ما شاهد هستیم که از بعضی از لیست ها حمایت می کنند و نظام سلطه به شدت حامی این افراد است.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۷۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵
مجتبی ذوالنور مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: نفوذ در انتخابات یعنی اینکه کسانی که شرایط لازم را برای نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی یا خبرگان رهبری ندارند اما چهره این افراد را گریم کنند و لباس مبدل تنشان کنند و این افراد را که مانند جنس تقلبی هستند به عنوان جنس اصلی وارد مجلس کنند.

وی افزود:کسانی که با خط امام(ره) و آرمانهای مقام معظم رهبری فاصله دارند با ژست های حق به جانب مطرح می کنند و برای آنها مقبولیت ایجاد می کنند و این نمونه بارزی از نفوذ است.

ذوالنور تصریح کرد: نمونه برجسته نفوذ در انتخابات، موضع صریح و اخیر بی بی سی است و ما شاهد هستیم که از بعضی از لیست ها حمایت می کنند و نظام سلطه به شدت حامی این افراد است.

وی ادامه داد: ماموریت نظام سلطه این است که حضرات آیات جنتی و مصباح و یزدی را سیبل قرار می دهند و به طرفداران خودشان که دلداده فرهنگ نظام سلطه هستند القاء می کنند که به این افراد رای ندهند و در مقابل به لیست های افرادمعلوم الحالی که با مردم فاصله دارند و لیست هایی که به افرادی منسوب است که منشا اشرافیت سیاسی و مالی و اجتماعی هستند و لیست هایی که خط سازش را دنبال می کنند، به دنبال حمایت از این لیست ها هستند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار