سردار رجبی در گردهمایی بزرگ حلقه های شجره طیبه صالحین,

7 اسفند ماه روز خودنمایی و رزمایش سیاسی بسیجیان است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت:اگر شهیدان با از خود گذشتگی دست رد بر سینه دشمنان زدند امروز نوبت ماست که با انتخاب نماینده اصلح و حضوری پر شور برای تضمین امنیت کشورتلاش کنیم.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۵۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی عصر امروز در گردهمایی بزرگ حلقه های شجره طیبه صالحین که با حضور فرماندهان پایگاه های مساجد و محلات، مربیان ، سرگروه ها و متربیان حلقه های شجره طیبه صالحین در سالن آزادی سنندج برگزار شد اظهار کرد: امنیت پایدار مردمی که امروز در استان کردستان حاکم است مرهون خون پاک شهیدانی است که با از خود گذشتگی، ایثار و فداکاری این امنیت را برای مردم بوجود آوردند.

وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری به ما دستور دادند باید همه در پای صندوق های رأی حاضر شویم زیرا روز 7 اسفند ماه روز خودنمایی و مانور و رزمایش سیاسی بسیجیان است که باید با شکوه و عزم و اراده ی قوی خود این مانور سیاسی را با حضوری گسترده در پای صندوق های رأی به رخ دیگران بکشانیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: جنس کار انتخابات از جنس کارهای جهادی است و اگر شهیدان با از خود گذشتگی دست رد بر سینه دشمنان زدند امروز نوبت ماست که با انتخاب نماینده ی اصلح و حضوری پر شور برای تضمین امنیت این کشورتلاش کنیم.

سردار رجبی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات امنیت را تحکیم می بخشد اظهار کرد: همه ی فرماندهان حلقه های صالحینی که در این مکان وجود دارند تنها بخشی از جمعیت بزرگ بسیجیان را تشکیل می دهند لذا باید این پیام را به تمام مردم برسانیم که استان ما نیازمند افرادی شایسته است و این امر جز با حضوری گسترده محقق نمی شود.

ارسال نظرات