خبرهای داغ:

یادواره 13 کبوتر خونین بال روستای وار شهرستان خوی برگزار شد

در راستای تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا یادواره شهدای روستای وار با حضور سردار شاکری و جمعی از مسئولین سپاه خانواده معظم شهدا در مسجد جامع روستای وار این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۰۴۴۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئیس امور زیربنایی سازمان پدافند غیر عامل کشور در یادواره 13 شهید روستای وار ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا گفت: نام شهدا چشم و چراغ کوچه به کوچه سرزمین ما هستند و با گذر از کوچه ای که به نام شهدا مزین گشته است به ایرانی و حسینی بودن خود افتخار می کنیم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد یوسف شاکری ادامه داد: اگر ما هم اکنون می بینیم که دنیا ایران را الگوی خود قرار داده است به پاس حرمت خون های پاک شهیدانی است که با قطره قطره خون خود ایران را جاودانه و اسوه نگه داشته اند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی و برگزار ی مراسم و همایش هایی که باعث ترویج فرهنگ شهدا و شهادت است خاطر نشان کرد: اینگونه مراسم ها تلنگری برای نسل جدید است تا بدانند که آرامش کنونی آنان به خاطر برادران و پدرانی است که در برابر ظلم ،ستم و تجاوزگران پایداری و ایستادگی کردند.

وی سخنان پایانی خود را با گریز به انتخابات آینده ادامه داد و گفت: مردم درانتخابات سرنوشت ساز پیش رو در راه خلق حماسه سیاسی مدنظررهبری حرکت می کنند و به هیچ کسی اجازه اخلال دراین مسیر را نخواهند داد.

ارسال نظرات