اصلانی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

سایه شوم ماهواره بر سر خانواده های ایرانی

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: راه اندازی شبکه های حیا زدا خانواده ها را به شدت دچار بدبینی و تنش می کند سایه شوم و سنگین ماهواره بر سر خانواده ها احساس می شود یکی از آثار آن بالا رفتن میزان طلاق است با گسترش این شبکه ها و عادی سازی روابط نامشروع، از هم گسیختگی بنیان خانواده و طلاق عاطفی را خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۶۴۰۰۲۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: سالهاست که سایه شوم و سنگین ماهواره بر سر خانواده ها احساس می شود و دشمنان از غفلت مسئولان و دست اندرکاران فضای مجازی کشور بهترین بهره برداری را کردند.

وی افزود: راه اندازی شبکه های حیا زدا خانواده ها را به شدت دچار بدبینی و تنش می کند و یکی از آثار آن بالا رفتن میزان طلاق است که ما در کشور اسلامی و فرهنگ ایرانی خودمان هیچ گاه بحث خیانت را نداشتیم اگر هم بوده بسیار تعداد کمی بوده است.

اصلانی گفت: با گسترش این شبکه ها و عادی سازی روابط نامشروع، از هم گسیختگی بنیان خانواده و طلاق عاطفی را خواهیم داشت.

مسئول بسیج جامعه زنان با بیان اینکه نادیده گرفتن ارزش های خانواده و فراموش شدن ایثار و گذشت به عنوان مهمترین عامل پیوند در خانواده نتیجه هجوم شبکه های ماهواره ای است اظهار داشت: در حالی که شبکه های ماهواره ای مرتب از حقوق فردی دم می زنند حقوق خانواده به حاشیه رفته در صورتی که همه افراد باید برای انسجام از حقوق فردی خود بگذرند چون مصلحت و تحکیم خانواده مهم تر است.

اصلانی با بیان اینکه این مفاهیم در این شبکه های ماهواره ای به سخره گرفته می شود و در جهت زدون این مفاهیم ارزشمند تلاش می کنند گفت: این شبکه ها در بحث ارتباط بین والدین و فرزندان شکاف ایجاد می کنند و با مدگرایی افراطی و مسائل ضد ارزشی عرف دینی و ملی ما را رقم می زنند.

ارسال نظرات