خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت ارومیه:

باید افرادی کاردان و ولایتمدار به مجلس بفرستیم

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: اقشار مختلف مردم باید ضمن در نظر گرفتن همه جوانب در انتخابات، افرادی ولایتمدار و امانتدار انتخاب کنند.
کد خبر: ۸۶۳۹۸۲۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: اقشار مختلف مردم باید ضمن در نظر گرفتن همه جوانب در انتخابات، افرادی ولایتمدار و امانتدار انتخاب کنند.

ماموستا عبدالقادر بیضاوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: اقشار مختلف مردم باید نهایت دقت را کرده و ضمن در نظر گرفتن همه جوانب افرادی ولایتمدار و امانتدار را انتخاب کرده و به مجلس شورای اسلامی بفرستند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری باشکوه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌ایم ، این ایام را به معنای واقعی کلمه یک فرصت ارزشمند و مغتنم برای تقویت کردن پایگاه جهانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات بر عزت، عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد افزود، ادامه داد : بنابراین باید ضمن مشارکت در انتخابات سایر اقشار مردم را برای رفتن به پای صندوق‌های رای نیز بیش از پیش ترغیب کنیم.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با تاکید بر اینکه ضمن ارزشمند بودن حضور در انتخابات ، صرف رای دادن به هیچ عنوان کفایت نخواهد کرد، بیان داشت: نهایت تلاش ما بر این امر استوار خواهد بود که ضمن حضور در انتخابات، افرادی اصلح، ولایتمدار، امانتدار و ملتزم به قانون اساسی انتخاب کنیم.

بیضاوی با اظهار اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در این زمینه رهنمودهای روشنگرانه‌ زیادی تاکنون داشته‌اند، بیان داشت: باید به معیارهای تعریف شده توسط ایشان همچنین سایر دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به طور دقیق و با حساسیت توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: باید افرادی کاردان و ولایتمدار همچنین دردآشنا را به مجلس شورای اسلامی بفرستیم.

ارسال نظرات