با حضور 70 کودک در جشنواره؛

برگزیدگان جشنواره شکوفه‌های غدیر در یزد تجلیل شدند

نخستین جشنواره شکوفه های غدیر که در ایام عید غدیر توسط ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد برگزار شد، با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۶۳۹۵۴۷
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، این جشنواره در ایام عید غدیر امسال با همکاری بانک رسالت برگزار شد و بعد از گذشته چهار ماه، برگزیدگان این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند.

دبیر ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد در حاشیه این مراسم اظهار داشت: بر اساس طرح ارائه شده در جشنواره‌ شکوفه‌های غدیر، نوزادان متولد شده در دهه ولایت و امامت که امسال با اول تا دهم مهرماه مصادف شده بود، در صورتی که اسامی پنج تن آل عبا رای آنها انتخاب می‌شد، می‌توانستند در این جشنواره شرکت کنند.

محمدرضا دشتی عنوان کرد: امسال 70 کودک در این ایام با این اسامی نامگذاری شدند و در حالی که اکنون چهار ماه از زمان تولد آنها می‌گذرد، با والدین خود در اختتامیه این جشنواره شرکت کردند.

وی با اشاره به سیاست‌های تشویقی ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد برای ترویج فرهنگ نامگذاری اهل بیت (ع) در میان مردم افزود: برای هر خانواده یک دفترچه حساب بانکی، کتاب تربیت فرزند، لوح فشرده تربیت فرزند بر ولایت امیرالمومنین (ع)، بسته تبرکی از حرم حضرت معصومه (س) و یک شاخه گل به عنوان یک بسته فرهنگی تهیه و اهدا شد.

دشتی عنوان کرد: در این مراسم همچنین به 14 نفر از نوزادانی که در این طرح شرکت کرده‌اند، وام 5 میلیون تومانی به قید قرعه از سوی بانک رسالت اعطا خواهد شد.

دبیر ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد خاطرنشان کرد: این برنامه در سال‌های آینده نیز با هدف گسترش فرهنگ نامگذاری اهل بیت (ع) در میان مردم اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد، برنامه‌های متعددی برای گروه‌های مختلف در جامعه دارد که این برنامه‌ها در سایت مبشر غدیر قابل دسترسی است.

این مراسم با پخش کلیپ تهیه شده از نوزادان متولد در ایام دهه امامت و ولایت و تقدیم فراخوان جشنواره به والدین آنها در بیمارستان پخش شد.

ارسال نظرات