سخنگوی کمیته دانشجویی معیار:

کتاب خیانت در لباس خدمت (مروری گذرا بر مجلس ششم و وقایع آن) منتشر شد+ لینک دانلود

وی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی دارای جایگاه و اختیارات ویژه ای در جمهوری اسلامی ایران است و صلاحیتها و مسئولیتهای مهمی در برنامه ریزی، سیاست گذاری، ارائه قوانین لازم و نظارت دارد.
کد خبر: ۸۶۳۹۴۴۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،وحید زارع سخنگوی کمیته دانشجویی معیار از انتشار کتاب خیانت در لباس خدمت (مروری گذرا بر مجلس ششم و وقایع آن) خبر داد.

وی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی دارای جایگاه و اختیارات ویژه ای در جمهوری اسلامی ایران است و صلاحیتها و مسئولیتهای مهمی در برنامه ریزی، سیاست گذاری، ارائه قوانین لازم و نظارت دارد.

وی تصریح داشت:اکنون بیش از یک دهه از پایان کار مجلس ششم میگذرد با مروری که بر اتفاقات ناخوشایند و وقایع آن سالها انجام گرفت، می توان بهتر به فاصله، ادعای آن طیفی که آن زمان در مجلس بودند بر علاقه و خط مشی مبتنی بر منویات امام راحل با عملکرد آنان پی برد. ادعایی که هم اکنون نیز در شعارها و نطق های خود بر آن پافشاری می کنند. بسیاری از همان افراد که خود را دلسوز جمهوری اسلامی معرفی می کردند و نطقهای خود را برای تعریض به رهبر معظم انقلاب، با رفتار امام تزئین می کردند اکنون به دامان غرب و ضدانقلاب پناه بردهاند و صراحتاً علیه جمهوری اسلامی ایران موضع می گیرند و حتی برخی از آنان بیقیدی خود را به قیود شرعی همچون حجاب نیز نشان داده و تزویر پنهان سالهای گذشته را اکنون آشکار کرده اند.

زارع خاطر نشان سخات:کمیته دانشجویی معیار کتابی تحت عنوان "خیانت در لباس خدمت" که مروری گذرا بر مجلس ششم و وقایع آن زمان است را مهیا کرده که از امروز در فضای مجازی بصورت الکترونیک در اختیار دانشجویان و سایر علاقه مندان نیز قرار خواهد گرفت.

وی افزود:ان شاالله در انتخابات آینده ملت ایران با هوشیاری و عبرت از تاریخ با محور قرار دادن اندیشه امام خمینی)ره( و آرمان ها و ارزش های بلند انقلاب اسلامی مانع از نفوذ بیگانگان و تشنج آفرینان به مجلس شورای اسلامی خواهند شد.
برای دریافت فایل PDF این کتاب روی عکس کلیک کنید
 
یر-(3).JPG

ارسال نظرات