خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

حضور در انتخابات حق اجتماعی و تکلیف دینی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در مجمع عالی بسیج اسکو با تاکید به اهمیت انتخابات پیش رو، حضور در آن را حق اجتماعی و تکلیف دینی دانست.
کد خبر: ۸۶۳۹۱۸۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: حضور حداکثری و پرشور در انتخابات و تصمیم گیری برای سرنوشت و آینده کشور، جزو حقوق اجتماعی و تکالیف دینی هر فردی در جامعه اسلامی و مردم سالاری دینی است.

وی با اشاره به اين آیه قرآنی كه خداوند سرنوشت یک ملت را تغییر نمی دهد مگر آنکه خودشان دست به این تغییرات بزنند، خاطرنشان كرد: ملت ایران، سرنوشت خود را در طول تاریخ انقلاب اسلامی و با حضور در صحنه های اجتماعی، به دست خود رقم زدند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود، با بيان اينكه امام خميني(ره) و رهبر فرزانه انقلاب «ما مي توانيم» را به مفهوم واقعي نشان دادند، استقلال واقعی، اسلام محمدی و خودباوری را از مهم ترین دستاورد های انقلاب برشمرد.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به پيشرفت هاي كشور در عرصه هاي مختلف، ادامه داد: هر زمان ما به خودباوری رسیدیم، پله های ترقی را با سرعت بالا طی کردیم و هر زمان وابسته به دشمنان و دیگران شده ایم شکست خورده ایم.

وی با يادآوري توطئه هاي دشمنان از آغاز انقلاب(ترورها، جنگ تحميلي، فتنه 88 و ...)، بصيرت مردم و هدايت هاي رهبري را عامل عبور از اين بحران ها خواند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها