شرکت در انتخابات یک امر واجب است

امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیجار تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از معروفات بزرگ دانست و گفت: شرکت در انتخابات یک امر واجب است.
کد خبر: ۸۶۳۹۰۳۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام علی مرادی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیجار با موضوع بصیرت‌افزایی و رعایت اخلاق انتخاباتی که در آمفی‌تئاتر مجتمع نور اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد با بیان اینکه سعادت جامعه در گروه اطاعت از خداوند است، اظهار کرد: جامعه‌ای که در مسیر خداوند قرار گیرد سعادتمند و جامعه‌ای که مسیر گناه را در پیش گیرد به تعبیر قرآن کریم در مسیر بدبختی و شقاوت قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اطاعت از خداوند سربلندی و نیک‌بختی را به همراه دارد، گفت: انسان باید تمام اندیشه و تفکر خود را به عبد و مطیع خداوند بودن معطوف کند چرا که این راه، طریق خوشبختی و سعادت است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیجار با بیان اینکه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و اجرای آن در جامعه تمامی ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی را از آن جامعه دور خواهد کرد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر دین را در جامعه احیا می‌کند.

به گفته این مسئول، احیای فریضتین الهی در جامعه موجب بقا و حفظ دین، جاری ‌شدن ارزش‌ها در جامعه، زنده ‌شدن واجبات و از بین رفتن محرمات و گناهان می‌شود.

مرادی اجرای امر به معروف در جامعه را موجب فعلیت بخشیدن به خوبی‌ها عنوان کرد و افزود: با تحقق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تمامی گناهان و گناهکاران متظاهر به گناه از طرف مردم متدین احساس ناامنی می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات با بیان اینکه تلاش برای حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی وظیفه تمامی آحاد جامعه است، گفت: هدف اولیه تمامی مسئولان و مردم حضور حداکثری در انتخابات باشد.

امام جمعه بیجار تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از معروفات بزرگ دانست و گفت: حضور حداکثری در انتخابات منجر به تقویت نظام می‌شود لذا شرکت در انتخابات یک امر واجب است.

مرادی انتخاب اصلح در انتخابات را تکلیف الهی بیان کرد و گفت: مردم و همچنین مسئولان برای انتخاب فرد اصلح تمامی هم و غم خود را به کار گیرند.


ارسال نظرات