نقوی‌حسینی در گفتگو با «بسیج»:

ظاهرا دستگیری تفنگداران آمریکایی برای رئیس‌جمهور قبیح بود!/دریغ از یک تشکر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این اقدام غرور‎آفرین هیچ احساس غروری برای آقای رئیس جمهور ایجاد نکرد؛ ظاهرا مقابله با سربازان متجاوز امریکایی برای رئیس جمهور قبیح بود و اقدام خوبی نبود؛ چراکه هیچ گونه ابراز احساسی در قبال این قضیه از خود نشان داد، حتی در یک سخنرانی عمومی هم از این سپاهیان جان برکف جمهوری اسلامی ایران تقدیر نکرد.
کد خبر: ۸۶۳۹۰۰۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اقدام شجاعانه نیروی دریایی سپاه پاسداران در دستگیری متجاوزان امریکایی اظهار داشت: این اقدام به قدرتهای سلطه‎گری که فکر می‎کنند کدخدای جهان هستند و در هر اموری می‎توانند دخالت کنند، این درس بزرگ را داد که اگر دست از پا خطا کنند با مشت آهنین نیروهای نظامی جمهوری اسلامی روبرو خواهند شد.

نقوی حسینی در ادامه این مطلب افزود: این اقدام غرورآفرین که سربازان شیطان را به زانو درآورد و دستان آنها را بر پشت گردنشان حلقه کرد و برای نجات خود التماس کرده و گریستند نشان‎دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران  و نیروی دفاعی کشور است.

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه این اقدام پاسداران، تحسین همه ملت ایران را برانگیخت، بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز هم در تریبون عمومی و هم در جلسه خصوصی از این دلاوران نیروی دریایی تقدیر کرد و آنها را مورد تحسین قرار داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه تصریح کرد: اما این اقدام غرور‎آفرین هیچ احساس غروری برای آقای رئیس جمهور ایجاد نکرد؛ ظاهرا مقابله با سربازان متجاوز امریکایی برای رئیس جمهور قبیح بود و اقدام خوبی نبود؛ چراکه هیچ گونه ابراز احساسی در قبال این قضیه از خود نشان نداد، حتی در یک سخنرانی عمومی هم از این سپاهیان جان برکف جمهوری اسلامی ایران تقدیر نکرد.

نقوی حسینی افزود: علی رغم اینکه هر ایرانی غیرتمند چه در داخل و چه در خارج کشور به این اقدام افتخار کرد، اما آقای روحانی هیچ احساسی به او دست نداد! و این برای ملت ایران ایجاد سوال کرد.

وی یادآور شد: نیروهای نظامی مفتخر به عنایت فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری هستند و منتظر عنایت هیچکس دیگری نیستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه انتظار مقابله به مثل از جانب دولت هم نبود عنوان کرد: انتظار نبود در مقابل تقدیر مقام معظم رهبری از پاسداران نیروی دریایی، آقای روحانی یک مراسم ترتیب داده و به کسانی مدال افتخار دهد که روی داشته‎ها، سرمایه‎‎های و دستاوردهای جمهوری اسلامی معامله کردند؛ این اقدام رئیس جمهور اصلا پسندیده نبود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار