دیدار مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کردستان با خانواده شهید ارشدی

مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کردستان با خانواده شهید حبیب ا... ارشدی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۳۸۷۰۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این دیدار که در منزل شهید برگزار شد، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن اشاره به نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد : ما همه مدیون شهداییم و دیدار و انس با خانواده های آنان را جزء وظایف خود می­دانیم.

حجت الاسلام و المسلمین عارضی با اشاره به آیاتی از قرآن مجید، افزود : خداوند در آیه ۱۶۹ از سوره مبارکهآل عمران « وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ » به زنده بودن شهدا اشاره میکند و اینکه همواره در بین ما هستند منتهی ما از درک حضور آنان عاجزیم.

وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای همسر و فرزندان شهید ارشدی، از صبر، متانت و موفقیت آنان در ادامه دادن راه شهید تشکر و قدردانی کرد و گفت : پیروزی ها ، شادکامی ها و دعای خیر شهدا همواره بعنوان پشتوانه ای معنوی و تأثیرگذار، یاریگر ملت ما در تمامی مراحل زندگی بوده است.

لازم به ذکر است شهید حبیب ا... ارشدی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان بوده که در سال 1363 حین انجام مأموریت به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

ارسال نظرات