مسئول واحد سازندگی و اقتصاد مقاومتی استان کردستان:

اردو های جهادی گامی در جهت خدمت رسانی به مناطق محروم است

مسئول واحد سازندگی استان کردستان، خدمت رسانی اردو های جهادی را گامی موثر در جهت رفع محرومیت زدایی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۳۸۵۵۰
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رضا ولی بیگی مسئول واحد سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه کردستان در جلسه ای با حضور محمد پناه مسئول بسیج دانشجویی استان با تاکید بر تقویت و ارتقاء سطح کیفی خدمات دهی در بحث سازندگی و اردو های جهادی گفت: بسیج دانشجویی و اردو های جهادی که غالبا متشکل از همین قشر دانشجو می باشد همه ساله توانسته با خدمت رسانی های بی نظیر خود در مناطق محروم در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی و آبادانی میهن اسلامی گامی موثر برداشته باشد.

مسئول واحد سازندگی سپاه کردستان خاطرنشان کرد: باید در راستای خدمت رسانی بهتر به مناطق روستایی و محروم از تمام توان و ظرفیت خود در اردو های جهادی که دانشجویان اصلی ترین عامل آن هستند استفاده نموده و شرایط را به خوبی بررسی کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف طرح های محرومیت زدایی برآورده کردن نیاز های مردم است گفت: بسیج سازندگی در کنار اردوهای جهادی با شناسایی آسیب های موجود در مناطق روستایی و محروم استان باید با خدمت رسانی های خود در راستای جلوگیری از مهاجرت به شهر ها که ضربه بزرگی را به اقتصاد کشور وارد می سازد اقدام نماید.

ولی بیگی در ادامه گفت: باید در انجام پروژه های محرومیت زدایی بسیج دانشجویی و سازندگی از هماهنگی بالایی برخوردار باشند تا مدت زمان انجام پروژه و کیفت آنبه بالاترین سطح ممکن برسد.

در ادامه علی محمد پناه مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان با بیان اینکه اردو های دانشجویی با تمام توان و ظرفیت خود در راستای خدمت رسانی بهتر حرکت می کند گفت: ما باید در انجام پروژه های سازندگی و محرومیت زدایی که در سطح استان انجام میدهیم اولویت خود را در نیازها و دغدغه های اساسی مردم مناطق مورد نظر متمرکز نماییم.

مسئول بسیج سازندگی استان کردستان با تشریح برنامه های اردو های جهادی بسیج دانشجویی گفت: گروه های جهادی با برگزاری جلسه اولیه و بررسی موارد مورد نیاز مردم مناطق محروم و حضور در آن مناطق وبررسی آن به انجام پروژه های سازندگی اقدام می نمایند.

وی در پایانگفت: در انجام پروژه های محرومیت زدایی باید مردم احساس نیاز کرده و با انجام آن پروژه ها دغدغه ی آنها برطرف شده و تغییر ایجاد شده را به خوبی احساس نمایند.

در پایان جلسه مقرر شد جهت هماهنگی های نهایی برنامه های اردو های جهادی در سال 95 گروه های جهادی با برگزاری جلسه هماهنگی با مسئول بسیج دانشجویی و بسیج سازندگی اقدامات و برنامه های لازم را مورد بررسی و آماده اجرا نمایند.

ارسال نظرات