مدیر گردشگری سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با بسیج:

نباید گذاشت سرمایه گردشگران به کشورهای حامی داعش برسد

مدیر گردشگری سازمان بسیج مستضعفین گفت: نباید گذاشت سرمایه گردشگران به کشورهای حامی داعش برسد.
کد خبر: ۸۶۳۸۵۴۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
عباس ارغوانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، گفت:در عرصه‌های گوناگون گردشگری،گردشگران خارجی و داخلی می‌توانند با اطمینان خاطر به موسسات گردشگری بسیج مراجعه کنند تا بتوانند گردشگری با 6 مولفه حلال ،ایمن،مطمئن،پاک ،ارزان و همچنین موثر با برنامه‌های مدون داشته باشند.

وی گفت: ارزشمندترین و پراهمیت‌ترین عرصه گردشگری که ما به دنبال رونق جدی آن هستیم عرصه گردشگری دفاع مقدس باعنوان راهیان نور است که سالانه میزبان جمعیت بسیار زیادی از بازدید کنندگان داخل و خارج از کشور درمناطق عملیاتی دفاع مقدس است.

ارغوانی افزود: ما در عرصه گردشگری در تلاشیم که در قالب یک فراخوان عمومی از پیشنهادات و نظرات تمامی آن دلسوزانی که قادر هستند با جدیت و دلسوزانه به ما کمک کنند،نهایت استفاده را بعمل آوریم که در این راستا با عنایتی که سردار یعقوب سلیمانی، مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری داشته است توانسته‌ایم هدایای معنوی را برای صاحبان بهترین پیشنهاد،طرح و ایده در نظر بگیریم.

ارغوانی اضافه کرد: راه اندازی کمپین تحریم سفر به کشورهای حامی داعش مثل عربستان، ترکیه و امارات یکی از کارهای مثبت و تاثیرگذار است و مانع ورود سرمایه گردشگران به این کشورها می شود.

وی اظهار داشت: کشورهای حامی داعش از روش ها و منابع مختلفی برای حمایت از داعش و کشته شدن مسلمانان بی گناه استفاده می کنند که یکی از این راه ها، سرمایه گردشگران است که می توان با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مانع ورود این گردشگران به این کشورهای خائن شد.

مدیر گردشگری بسیج تاکید کرد: این بهشت گردشگری است و برای گردشگری باید از کشور خودمان شروع کنیم، چرا که کشورمان ظرفیت خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی دارد و این بی انصافی است که گردشگران این پتانسل را رها کنند و به کشورهایی بروند که دستشان آغشته به خون مسلمانان بی گناه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار