دبیر سابق اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با «بسیج»:

گستاخی آل سعود نتیجه لبخند دیپلماسی است

میکائیل دیانی گفت: این رویه غلطی که آقای روحانی و ظریف پیش گرفته‎اند و می‎خواهند با لبخند در مقابل آل سعود قرار بگیرند، جزء تضعیف کلان دیپلماسی جمهوری اسلامی نتیجه دیگری نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۳۷۲۶۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
میکائیل دیانی دبیر سابق اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه در مراسم افتتاحیه کنفرانس امنیتی مونیخ، مبنی تصریح کرد: آل سعود و امریکا نسبت به جمهوری اسلامی همیشه خصومت داشته‎اند اما وزیر امور خارجه اظهاراتی را ببان می‎کند که موجب عصبانیت همه ملت ایران می‎شود.

دبیر سابق اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل تاکید کرد: مطالبه همه ملت ایران این است که سطح روابط با آل سعود کاهش پیدا کند؛ آل سعودی که خباثت‎های آن در منطقه و رفتار زننده او نسبت به ایران در قبال فاجعه منا و فرودگاه جده و مسائل بسیار دیگری که پایه و اساس آن در دنیای اسلام به جنایت های آل سعود بر میگردد، به خوبی آشکار است و ملت ایران در قبال آن موضع دارند.

دیانی در خاتمه خاطرنشان کرد: این رویه غلطی که آقای روحانی و ظریف پیش گرفته‎اند و می‎خواهند با لبخند در مقابل آل سعود قرار بگیرند، جزء تضعیف کلان دیپلماسی جمهوری اسلامی نتیجه دیگری نخواهد داشت.

ارسال نظرات