اعزام 355 دانش‌آموز دختر گچسارانی به اردوی راهیان‌نور

کد خبر: ۸۶۳۷۱۰۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳

ظهر امروز و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه ناحیه گچساران و جمعی از خانواده‌های دانش‌آموزان، 355 دانش‌آموز دختر گچسارانی در قالب اردوی راهیان‌نور از محل مجموعه ورزشی پدخندق به مناطق جنگی کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در حاشیه این اعزام در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مردمان آگاه و انقلابی ایران اسلامی همواره برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های الهی خود در برهه‌های مختلف با ایثار و از جان‌گذشتگی از کیان و تمامیت کشور دفاع کرده‌اند.

جهانگیر انصاری با اشاره به هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان قسم‌خورده انقلاب افزود: هشت سال دفاع مقدس یکی از بزرگ‌ترین افتخارات مردم و پایه‌های حفظ مظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برابر استکبار جهانی بود.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس صحنه رشادت‌های جوانان و رزمندگان ایران اسلامی است، گفت: رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ نابرابر امروز صاحبان اصلی این نظام مقدس هستند که باید فرهنگ ناب رشادت‌های آنها برای نسل‌های جدید جامعه تبیین شود.

انصاری تصریح کرد: ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی بالای جامعه انقلابی خود از هرگونه تعرض و چپاولگری مصون ماند تا حتی یک وجب از این خاک مقدس به دست دشمنان نیفتد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور و نقش آن بر نسل کنونی افزود: برگزاری این اردوها گامی مهم در راستای شناخت بیشتر نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی با حقایق ماندگاری ایران اسلامی است.

انصاری عنوان کرد: اردوی راهیان نور اقدامی فرهنگی عقیدتی در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران با نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در نسل جوان است.

 

ارسال نظرات