به مناسبت فرارسیدن دهه مبارکه فجر ؛

برگزاری مسابقات فوتسال بسیج کارگری در شهرستان نظرآباد

به مناسبت فرارسیدن یوم الله دهه فجر یک دوره مسابقات فوتسال بسیج کارگری در شهرستان نظرآباد با حضور تیم هایی از شرکت های مختلف برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۶۴۲۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ به مناسبت فرارسیدن یوم الله دهه فجر یک دوره مسابقات فوتسال بسیج کارگری در شهرستان نظرآباد با حضور تیم هایی از شرکت های مختلف برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک و فرخنده دهه فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یک دوره مسابقات فوتسال بسیج کارگری با حضور تیم هایی از شرکت ها و کارخانه جات شهرک صنعتی سپهر و دیگر مناطق شهرستان نظرآباد در سالن ۹ دی سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد برگزار شد.

این مسابقات که به همت مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه برادر پاسدار علی آزادفلاح و با همکاری های بجا و شایسته رییس اداره ورزش و جوانان ، رییس اداره کار و رفاه اجتماعی و  مدیرعامل شهرک صنعتی سپهر شهرستان نظرآباد برگزار شد با حضور ۱۶ تیم شرکت کننده آغاز و در نهایت با حذف شدن ۱۲ تیم ، تیم های مرحله نیمه نهایی مشخص شدند که بصورت ضربدری با یکدیگر دیدار کرده و دو تیم فینالیست مشخص شدند که در بازی فینال دو تیم شرکت وزین پرشین نظرآباد تیم کارخانه جات سیمان آبیک را شکست داد و قهرمان شد.

گفتنی است؛ تیم سوم مسابقات هم شرکت ایران تابلو نظرآباد شد. در پایان نیز به تیم های اول تا سوم مسابقات جوایز و لوح های تقدیری به رسم یاد بود با حضور رییس اداره ورزش و جوانان مهندس جواد روستاکاری ، رییس اداره کار و رفاه اجتماعی آقای عاشری و تنی چند از مسئولین شهرک صنعتی سپهر اهداشد.



خبرنگار ؛ ابراهیم باباپوری اصل
ارسال نظرات
پر بیننده ها