خبرهای داغ:
امام جمعه شربیان:

حضور گسترده مردم در 22بهمن بیعت دوباره با رهبری بود

خبرگزاری بسیج: امام جمعه شربیان در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: حضور در انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی و آبروی اسلام و آبروی ملت ایران است بنابراین واجب است مردم در انتخابات مثل راهپیمایی 22 بهمن شگوه و عظمت خود را به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۸۶۳۶۲۷۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه لازم و ضروری است که همه آحاد مردم در انتخابات شرکت کنند، افزود: حضور گسترده در انتخابات موجب پایداری و ماندگاری نظام است و این امر موجب می شود ملت ایران در چشم ملت های دیگر آبرو و در چشم دشمنانش ابهت پیدا کند.

وی ادامه داد: عدم پذیرش نظرات مراجع رسمی و قاتونی از جمله شورای نگهبان پس از اعلام نتایج رسمی انتخابات از جمله مواردی است که دشمنان قسم خورده نظام برنامه ریزی و تلاش می کنند انقلاب های رنگین را در ایران پیاده کنند.

حجت الاسلام منصوری اظهار داشت: موضوعی که در سال 88 اجرا شد و خسارات زیادی و جبران ناپذیری به کشور وارد کردند باز هم به تکرار آن امید دارند و راه جلوگیری و برخورد با چنین افرادی هوشیاری مردم و مسئولان امر در همه مراحل برگزاری انتخابات می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: در مورد برجام مسئولان مواظب باشند فریب طرف مقابل را نخورند چراکه کارها آن ها فریب است و مسئولان به فکر اشتغال زایی و معشیت زندگی مردم باشند و جنجال های رومزمره انتخاباتی مسئولان را سرگرم نکند تا از اقتصاد و مسایل مهم غافل باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها