معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی:

عزم مردم برای ادامه راه انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن نمایان شد

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه 22 بهمن ثمره توکل به خدا و اعتماد به مردم بود، گفت: مردم با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن عظم خود برای ادامه دادن راه انقلاب را نشان داند.
کد خبر: ۸۶۳۶۱۳۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ سجاد ریحانی معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: 22 بهمن همچنان که سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است، یادآور اصول و معیارهای انقلاب اسلامی هم هست.

وی افزود: ازجمله اصول این انقلاب، محوریت رهبری و ولایت فقیه است. از دیگر اصول انقلاب اسلامی توکل برخدا و اعتماد به مردم، همراهی مردم با ولی خدا و عبور از گردنه های سخت با این همراهی بوده است.

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: خوب است مردم و مسئولان در هر سال و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خود را با اصول انقلاب بسنجند و موقعیت خود را بشناسند.

ریحانی در پایان با اشاره به حضورر مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در 22 بهمن نشان از عظم ملی برای ادامه دادن راه انقلاب اسلامی است. ان‌شاءالله مردم همین حضور را در انتخابات 7 اسفند هم خواهند داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات