مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه سپاه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن سنندج

استکبار جهانی از الگو شدن ملت ایران هراسانند

سردار جوانی گفت: استکبار جهانی و ظالمان جهان نگرانند که ملت ایران تبدیل به الگویی برای همه ملت هایی که به دنبال حق، عدالت و آزادی هستند، شود.
کد خبر: ۸۶۳۵۹۵۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار یدالله جوانی مشاور سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه در شهرستان سنندج ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: 37 سال پیش در چنین روزی ملت انقلاب ایران با رهبری الهی حضرت امام خمینی(ره) موفق شد رژیم فاسد؛ظالم و وابسته پهلوی را فرو ریزد و پرچم اسلام عزیز را در جهان به اهتزار در اورد.

وی گفت:22 بهمن ماه یوم اللهی است که خداوند ملت ایران را یاری کرد و این انقلاب بدون نصرت و عنایات الهی هرگز پیروز نمیشد.

وی افزود: چون ملت ایران در دوران مبارزات خود در راه خدا قیام کرد؛ انقلاب اسلامی را خداوند یاری کرد و به پبروزی رسید.

جوانی بیان داشت: حرکت ملت ایران در سالهای 56 و 57 تداوم حرکت مردم در یک دوره مبارزه طولانی بر مبنای اعتقادات دینی بود و انقلاب اسلامی با پیروزی خود جهانیان را شگفت زده کرد.

وی افزود: از آنجایی انقلاب اسلامی ایران بر پایی مبانی اسلامی و الهی و توسط رهبر دینی اداره می شدکارشناسان و تحلیلگران دنیا از انقلاب ایران به نام انقلاب خدا و اسلام یاد می کنند.

وی انقلاب اسلامی را متفاوت از دیگر انقلاب های سایر کشورهای جهان عنوان کرد و گفت: ماهیت انقلاب اسلامی به دلیل حرکت در راه خدا و برای زندگی در زیر پرچم اسلام انقلابی متمایز بود.

مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی، اعتماد به نفس؛ عزت، استقلال؛ عزت ملی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامیتحول عظیمیبود که در ایران رخ داد؛گفت:دشمنان تمام ادیان الهی، دشمنان انسانیت و بشریت و دشمنان اسلام و قران و دشمنان آزادای خواهان همگی با پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل ملت ایران صف آرایی کردند تا حرکت مردم را که در راه خدا بود متوقف سازند.

جوانی افزود: اما همه ملت ایران از همه اقوام و مذاهب، مجاهدانه در راه خدا همه و همگی با همدلی و یکپارپگی از انقلاب خود صیانت کردند و توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری در هم شکستند.

وی گفت: اکنون که در سالهای پایانی دهه فجر انقلاب اسلامی همه اقشار مختلف مردم از پیر و جوان ، نوجوان زن و مردم در جشن پیروزی انقلاب به صحنه آمده اند؛ این حضور باشکوه و شعارهای دوران انقلاب پیام ایستادگی و همیشه در صحنه بودن مردم برای جهانیان گوشزد می کند.

ملت ایران در پاسداری ازآرمان های انقلاب تا پای جان تلاش خواهد کرد

وی افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن این پیام را دارد که ملت ایران با گذشت 37 سال از انقلاب خود مصصم در صحنه ایستاده اند و تا تحقق کامل آرمان های انقلاب راه خود را ادامه خواهند داد چرا که مسیر انقلاب تا رسیدن به قله های غزت و افتخار همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم و پیشرفت در حوزه های مختلف اشاره و اظهار کرد: این پیشرفت ها و موفقیت ها دشمنان اسلام را از الگو شدن ایران اسلامی در جهان نگران کرده است.

وی اظهار داشت: استکبار جهانی و ظالمان جهان نگرانند که ملت ایران الگوی کامل و تمام عیاری برای همه ملت هایی که به دنبال حق، عدالت و آزادی هستند، تبدیل شود لذا باید دشمن و توطئه هایش را شناخت.

ارسال نظرات