تجلیل مسئول بسیج رسانه استان یزد از نماینده خبرگزاری دانشجو در استان یزد

مسئول بسیج رسانه استان یزد به مناسبت ایام دهه فجر از نماینده خبرگزاری دانشجو در استان یزد تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۶۳۵۹۵۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، سید حسین راسخی، مسئول بسیج رسانه استان یزد و اعضای بسیج رسانه استان یزد در مراسمی با حضور در منزل خبرنگار خبرگزاری دانشجو در استان یزد از وی تجلیل کردند.

سید حسین راسخی، مسئول بسیج رسانه استان یزد در این مراسم با اشاره به فعالیت های خبرگزاری دانشجو در استان یزد گفت: خبرگزاری دانشجو یکی از خبرگزاریهای فعال در استان یزد است که با فعالیت های خود توانسته است به خوبی مطالبات دانشجویی و جامعه دانشگاهی را مطرح کند.

وی افزود: این خبرگزاری به خوبی توانسته است فعالیت های دانشگاه های استان یزد را پوشش دهد و در راستای انقلاب اسلامی گام بردارد.

مسئول بسیج رسانه استان یزد تصریح کرد: امیدواریم تشکل های دانشجویی و مسئولان دانشگاهی استان با همکاری بیشتر با خبرگزاری ها و رسانه های استان از جمله خبرگزاری دانشجو در راستای دانشگاه اسلامی تلاش کنیم.

نماینده خبرگزاری دانشجو در استان یزد نیز در این مراسم ضمن تشکر از حضور مسئول بسیج رسانه استان یزد گفت: یکی از مشکلات مهم در دانشگاه های استان یزد عدم انتقادپذیری مسئولان برخی از دانشگاه های مادر استان یزد است که حتی اجازه ورود به برخی از مراسم ها را به منظور پوشش خبری نمی دهند و برای مراسم ها نیز دعوت نمی کنند.

در پایان این مراسم نیز با اهدا لوح تقدیر از نماینده خبرگزاری دانشجو در استان یزد تجلیل شد.

ارسال نظرات