مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

برخی بجای اطاعت از ولایت، منافقانه گردنکشی می کنند/ برجام فتح الفتوح نیست که برایش جشن بگیریم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج ابرکوه ضمن بیان اینکه عزت، استقلال و شرفت کشور مهم تر از اقتصاد است، گفت: عده ای برجام را فتح الفتوح می نامند؛ تا هم آراء مردم را جلب نمایند و هم پوششی بر کم کاری اقتصادی شان بگذارند.
کد خبر: ۸۶۳۵۶۴۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام والمسلمی تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج، در مراسم یادواره شهدای سادات ضمن برشمردن ویژگی های شهدا اظهار کرد: ولایتمداری ویژگی بارز همه شهدا بود. عده ای احساس می کنند باید برای ولایت تعیین تکلیف کنند، بیشتر از رهبر می فهمند و خود را در مقابل امر ولی فقیه بالاتر می دانند. در حالی که می بینیم شهیدی در وصیت نامه خود می نویسد: «راضی نیستم دست کسی که ولایت را قبول ندارد به تابوتم بخورد.» ولایت یعنی اینکه خط شما بر خط رهبری منطبق باشد نه اینکه به رهبرتان امر کنید.

باید استکبار را تحقیرکرد، نه کدخدا نامید

تقدسی افزود: شهدا اهل عکس العمل به موقع بودند و نفاق نداشتند؛ جلوی تریبون دعایی نمی کردند که دل مردم را خوش کنند و پشت پرده در مقابل دشمن کرنش کنند. خداوند در قرآن می فرماید فرعون زمانتان را تحقیر کنید نه اینکه او را کدخدا بدانید؛ اما عده ای اصرار دارند به بهانه برجام، شعار «مرگ بر آمریکا» حذف شود؛ مگر برجام اصول انقلاب را تغییر داده است؟ مبارزه با استکبار از اصول انقلاب است.

وی تأکید کرد: برجام فتح الفتوح نیست که برای آن جشن بگیریم. طبق بند 3 تذکرات 5 گانه امام خامنه ای در تاریخ 29 دی ماه 94 به رئیس جمهور که فرمودند:«در تبلیغات توجه شود که در برابر آنچه در این معامله به دست آمده، هزینه های سنگینی پرداخت شده؛ نوشته ها و گفته هایی که سعی می کنند این حقیقت را نادیده گرفته و خود را ممنون طرف غربی وانمود کنند با افکار عمومی ملت صادقانه رفتار نمی کنند».

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج افزود: امروز می بینیم که عده ای به دنبال آن هستند که برجام را ابزاری برای جلب آراء عمومی قرار دهند و آن را یک مسئله مقدس و غیر قابل انتقاد می دانند. اگر برجام موفقیت آمیز و برد برد بوده است پس چرا مجریان و حامیان، از نقد و تشریح آن به شدت هراسان شده و دست و پای خود را گم کرده اند.

چرخاندن چرخ شرف و استقلال مهم تر از چرخ نان است

وی با بیان اینکه کسانی که تفکرشان با امام فاصله دارد، اسلامشان آمریکایی است، ادامه داد: چرخاندن چرخ عزت، شرف و ا ستقلال کشور، مهم تر از چرخ نان است. انقلاب ما انقلاب اسلامی بود و هزینه برپایی آن را هم باید بپردازیم؛ اگر کسانی نمی توانند با قطار انقلاب همراه شوند، پس بهتر است بروند، مانند آن هایی که پناهنده شدند، اما هرگز سعی نکنند حرکت انقلابی و رو به جلو مردم را کند یا منحرف کنند.

حجت الاسلام تقدسی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی رهبر معظم انقلاب 2 هشدار به مردم و مسئولین داده اند: اول اینکه به دشمن خوش بین نباشید و به لبخند او فریفته نشوید؛ دوم اینکه، دست هایی در کار است که به دنبال باز کردن راه نفوذ دشمن به بدنه جمهوری اسلامی و مراکز تصمیم ساز است. این مراکز مهم وتصمیم ساز، یکی مجلس خبرگان است و دیگری مجلس شورای اسلامی.

تقدسی تأکید کرد: زمانی که ما در انتخاب غفلت کنیم دشمنان اشخاصی برای نفوذ طراحی می کنند، اما شورای نگهبان به عنوان نماد اسلامیت جمهوری اسلامی ایران مانع آن ها می شود و آن ها به این نهاد حمله ور می شوند. رد کردن اعتبار شورای نگهبان فساد در حکومت اسلامی است و به تدریج راه نفوذ دشمن را باز می کند.

دقت کنید تیر رأی شما به دشمن می خورد یا دوست؟

این مقام مسئول بیان کرد: در رابطه با مجلس شورای اسلامی هم تلاش می کنند افرادی وارد شوند که برای دشمن نوشابه باز می کنند، مانند مجلس ششم که آن افتضاحات را به بار آوردند و هزینه های گزاف بر گرده نظام و ملت بار کردند. فتنه گران بخشی از اصلاح طلبان بودند اما همه اصلاح طلبان فتنه گر نیستند.

وی یادآور شد: هر رأی شما، تیری است که از کمان رها می شود، دقت کنید آن را به طرف دوست نشانه رفته اید یا دشمن! چشم همه دنیا به انتخابات ایران است چرا که کشور ما در عرصه علمی و پیشرفت های روز دنیا، جزء حلقه های اول جهان است و کشوری نیست که به زانو درآید. لذا تا زمانی که راه شهدا را ادامه می دهیم کسی جرأت ندارد مسیر انقلاب را عوض کند.


ارسال نظرات