فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار بسیج این سپاه:

راهپیمایی 22 بهمن، تداوم راه حق با نفس تازه جوانان انقلاب اسلامی است

راهپیمایی 22 بهمن این معنا رادارد که راه انقلاب اسلامی همچنان تداوم داشته و مردم با حضور در جشن انقلاب، این مرحله را شروعی دوباره با نفسی تازه تر برای مجاهدت و همت در نگه داری و ماندگاری انقلاب،همراهی با رهبر معظم انقلاب و مبارزه با استکبار می دانند.
کد خبر: ۸۶۳۵۵۵۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با سید حسینعلی تقوی  در خصوص راهپیمایی 22 بهمن سال 94 گفت: بزرگداشت 22 بهمن بعنوان سالروز گرامی داشت انقلاب این معنا رادارد که  راه انقلاب اسلامی همچنان تداوم داشته و مردم با حضور در جشن انقلاب، این مرحله را شروعی دوباره با نفسی تازه تر برای مجاهدت و همت در نگه داری و ماندگاری انقلاب،همراهی با رهبر معظم انقلاب و  مبارزه با استکبار  می دانند.
سردار بابایی در گفتگو با خبرنگار بسیج سپاه کربلا افزود: مردم نسبت به نیاز و مسیر انقلاب بی تفاوت نیستند و با وضعیت فعلی می بینیم اظهار علاقه ملت  به نظام و انقلاب بیشتر شده و این برای دشمنان مهم است تا اگر سستی ببینند نقشه های خود را راحتر عملی کنند و در غیر اینصورت مایوس و نامید شوند.
 فرمانده سپاه کربلا یادآور شد:  این حضور  نشان می دهد مردم  انقلاب را جز واجبات دانسته و  با گذشت سالها از پیروزی آن هیچ فاصله ای با روحیه انقلابی اول انقلاب نگرفته است.
 وی اظهار داشت: از همین جهت است که در جشن انقلاب، راهپیمائی و حتی صحنه های سرنوشت ساز انتخابات در نظام اسلامی  این ملت، شوق ابتدایی انقلاب را با  با شور  بیشتر  در بین نسل کنونی  انقلاب اسلامی  در عرصه های نظام متجلی می کنند.
سردار بابایی تاکید کرد:  یکی از عرصه هایی که این شور  با شعور آمیخته می شود صحنه حجضور مردمی در راهپیمایی 22 بهمن  بعنوان برگ افتخار نظام در جشن پیروزی انقلاب و بیعت با مقام عظمای ولایت است.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها