در بیانیه سازمان بسیج مهندسين كشاورزي و منابع طبيعي استان زنجان به مناسبت یوم ا... 22 بهمن:

انقلاب اسلامی ایران یکی از بارزترین فریادهای اسلام خواهی در طول تاریخ است

انقلاب شکوهمند اسلامی مردم غیور ایران، یکی از بارزترین فریادهای اسلام خواهی و عدالت طلبی در طول تاریخ است.
کد خبر: ۸۶۳۵۴۵۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بیانیه سازمان بسیج مهندسين كشاورزي و منابع طبيعي استان زنجان به مناسبت یوم ا... 22 بهمن آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

دهه مبارک فجر یادآور همه رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و فهم و بصیرت ملتی بزرگ است که با انفاس قدسیه حضرت امام خمینی (ره) در دنیای امروز منشاء تحولی شدند که آثار و برکات آن همچون زلال جویباران جاری گشته و آزادیخواهان و شیفتگان این طریق مقدس از آن جرعه نوشی می‌کنند.

دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامي ايران، هر ساله يادآور تولد حماسه‌اي است که خود برگرفته از قيام سراسر نور نبي اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) در ستيز با ظلمات و انتشار نور در عالم و آدم بوده است.

درسي که حدود 1400 سال مرور شد، باور گشت و عقيده‌هاي محکم و ايماني راسخ در قلوب ساخت و به يکباره کاخ ظلم و جور را فرو ريخت.

ايمان به اتحاد مومنين در انجام وظايف ديني، نتيجه‌اي جز پيروزي و ظفر نخواهد داشت.

تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشأت گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهد داشت.

انقلاب شکوهمند اسلامی مردم غیور ایران، یکی از بارزترین فریادهای اسلام خواهی و عدالت طلبی در طول تاریخ است. انقلابی که بر خلاف تصور بسیاری از صاحب نظران زمان خود توانست، در ظرف مدت کوتاهی الگویی نو و مدرن را به جهان ارائه دهد.

بی شک نقش مردم قهرمان ایران در به سرانجام رسیدن این انقلاب، نقشی غیر قابل انکار است. مردمی که همواره در راه ولایت مداری و استقلال طلبی، لحظه‌ای غافل نبودند و در طول تاریخ نشان دادند که هرگز از راه خویش برنخواهند گشت.

لذا ما مهندسين، مديران و اساتيد بسيجي كشاورزي استان زنجان همگام با سایر اقشار مردم با شرکت در این همایش بزرگ ملی بصورت یکپارچه عزم و عظمت ملت ایران را در مقابل دشمنان و مغرضان دین و انقلاب به منصه ظهور خواهیم گذاشت.

وعده دیدار ما با شما

یو م ا... 22 بهمـــن

سازمان بسيج مهندسين كشاورزي و منابع طبيعي استان زنجان

ارسال نظرات