آیت ا... معلمی: سنخیت انقلاب اسلامی برگرفته از اصل بعثت نبی مكرم اسلام است.

پیروزی انقلاب اسلامی خلق الساعه نبود وسنخیت انقلاب اسلامی ایران به اصل بعثت رسول گرامی اسلام(ص)بر می گردد كه13سال در مكه استقامت كرد وبا آن همه فشاز و آزاری كه متوجه ایشان ویاران معدود شان بود به مدینه ویارانشان نیز به حبشه هجرت كردند.
کد خبر: ۸۶۳۵۲۶۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه قائم شهرآیت ا.. معلمی در جمع پایوران وخانواده ها ی سپاه این ناحیه با اشاره به اینكه حوادث انقلاب یك شبه ویك روزه بوجود نیامده گفت : پیروزی انقلاب اسلامی خلق الساعه نبود وسنخیت انقلاب اسلامی ایران به اصل بعثت رسول گرامی اسلام(ص)بر می گردد كه13سال در مكه استقامت كرد وبا آن همه فشاز و آزاری كه متوجه ایشان ویاران معدود شان بود به مدینه ویارانشان نیز به حبشه هجرت كردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه اذعان نمود : انقلاب اسلامی ما نیزاز سال41آغاز شد وفراز و نشیبهای فراوانی داشت تا در نهایت رژیم با هدف دوری و فراموشی مردم ازامام ،تصمیم به تبعید امام به تركیه گرفت اما باز هم موجب نشد تا قطار انقلاب از حركت باز ایستد.

وی افزود : با فراگیر شدن موج انقلاب از سال41 تا سال57شانزده سال زمان برد تا این انقلاب به نتیجه برسد ودر این راه خونهای زیادی وانسانهای زیادی فدا شدند.

امام جمعه مردم قائم شهردر پایان با بیان اینكه پشتوانه امام برای اجرای حكومت دینی با محوریت ولایت فقیه بر اساس مستندات عقلی ونقلی است اظهار كرد : بزرگان شیعه اصل احیای حكومت اسلامی را واقف بودند اما در اجرای آن مردد بوده ومی ترسیدند لذا با درایت امام راحل وحمایت وپشتیبانی ملت، این انقلاب بدون اینكه از مسیر اصلی خود منحرف شود به سرمنزل مقصود رسید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها