خبرهای داغ:
مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي:

جشن هاي ايام الله دهه فجر انتقال ارزش ها به نسل جديد است

مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور بانوان منطقه شهانق شهرستان خوي در سال اجتماعات مدرسه نرجس خاتون برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۰۳۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي با اشاره به دوران قبل از انقلاب اسلامی ابراز داشت: دولتمردان نظام قبل از انقلاب در کشور حمایت از ظالم را در دستور کار خود قرار داده بودند و همواره در محافل عمومی به دنبال ترویج فساد و بی بند و باری بودند.

خواهر پاسدار رقيه رزمجو افزود: خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی کشور و مسئولین نظام همواره از مظلوم حمایت می‌کنند و یکی از اهداف اصلی و دغدغه آنها ترویج مسائل دینی در جامعه است و ایستادگی در برابر استکبار و ظالمان را بر خود واجب می‌دانند.

وی تصریح کرد: انقلابی که در سال 57 به رهبری حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت به معنی واقعی کلمه مظهر وحدت ملی و تجدید بیعت مردم با رهبر دینی خویش بوده که نشان از آزادگی و دینداری ملت شریف ایران اسلامی می باشد.

زمجو با اشاره به برخی از دستاوردهای بعد از انقلاب از جمله پیشرفت در علم و صنعت، مهمترین دستاورد انقلاب را جمهوری اسلامی و تحقیر آمریکا در سطح بین المللی و مبارزه باآمریکا بیان کرد و اظهار داشت: بازگو نمودن حوادث و عقب افتادگی های قبل از انقلاب و مقایسه آن با ایران در حال توسعه و پیشرفت امروز را برای نسلهای سوم و چهارم و آینده امری ضروری دانست

در پايان از متولدين 57 و تني از فعالان در عرصه ازدياد جمعيت با حضور مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي تجليل شد.

ارسال نظرات