خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا:

مردم باید دفاع از انقلاب را تکلیف شرعی بدانند

خبرگزاري بسيج: مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا در نشست روشنگری و بصیرتی کامیون داران صوفیان، با اشاره به رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب، گفت: همه آحاد ملت باید دفاع از انقلاب اسلامی را برای خود یک تکلیف شرعی بدانند.
کد خبر: ۸۶۳۴۹۹۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، ناصر علیزاده وحدت کلمه را از کلیدی ترین رمز بقای و پایداری انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امروز برای ماندگاری انقلاب كه پاي آن خون پاك شهدا ريخته شده، وظیفه ما دفاع و حفظ تمامیت انقلاب در مقابل دشمنان قسم خورده است.

وي با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش روی به عنوان یک آزمون الهی، بيان داشت: تنها حضور حداکثری در انتخابات کافی نیست بلكه باید اين حضور توام با بصیرت و انتخاب اصلح باشد.

عليزاده تصريح كرد: در دوران پسابرجام و رفع تحریم ها، استکبار جهانی ملت ما را مورد رصد قرار داده اند، بنابراين باید با آگاهی و شناخت و لبیک گویی و اطاعت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب، در راه پيشرفت كشور، گام برداريم.

وي با توجه به مشكلات اقتصادي كشور، خاطرنشان كرد: تنها راه برون رفت از رکود اقتصادی، شکل گیری مقاومت در اقتصاد و نگاه درون زا به اقتصاد با جهاد همگانی در کشور است.

ناصر علیزاده با قدرداني از زحمات رانندگان در امور حمل و نقل زنجیری توزیع، گفت: فعالیت شما در کمک به عرصه تولید، همچون نقش رزمندگان در دوران حماسه، در نقل و انتقال بسیجیان است که در رونق اقتصادی موثر خواهد بود.

وي در بخش پاياني سخنان خود، راهپیمایی یوم 22 بهمن را از رمزهای ماندگاری انقلاب خواند که در عصر کنونی باید پرشورتر از سالهای گذشته برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها