مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان:

انقلاب اسلامی، احیاگر اسلام ناب محمدی در ایران بود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان: تفکر بسیج و بسیجی به نحوی است که ظلم بر نمی تابد فلذا در هر فرصتی به مبارزه با ظلم و استکبار می پردازد.
کد خبر: ۸۶۳۴۹۸۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست كه گذشته را از آینده جدا ساخته است.
وی بیان داشت: در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین كننده و بی مانند بشمارمیرود.
تفکر بسیج و بسیجی، ظلم بر نمی تابد
ناصر بهروز در ادامه با اشاره به فرمایش امام خامنه­ای(مدظله العالی) که میفرمایند: جوانان ایران اسلامی بدانند که استکبار برای بیرون راندن آنها از صحنه این مبارزه، مشغول پول خرج کردن و طراحی انواع نقشه هاست. هدف این نقشه ها، شما جوانان مؤمن و انقلابی و شجاعی هستید که ایستاده اید تا هدف های انقلاب و امامتان را تا آخرین رقم به تحقق برسانید و هر مانعی را از سر راه بردارید؛ گفت: تفکر بسیج و بسیجی به نحوی است که ظلم بر نمی تابد فلذا در هر فرصتی به مبارزه با ظلم و استکبار می پردازد.
وی افزود : یکروز امام بزرگوار از اسلام آمریکایی پرده برداشتند، امروز ما باید از صداقت آمریکایی و عنایت آمریکایی نقاب برداریم تا مبادا جبهه طاغوت با در هم آمیختن حق و باطل و ایجاد فضای غبارآلود و فتنه گون فکر توطئهدر سر بپروراند.
انقلاب اسلامی، احیاگر اسلام ناب محمدی در ایران بود
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه­های استان کرمان اظهار داشت: انقلاب اسلامی، نه تنها احیاگر اسلام ناب محمدی در ایران بود بلکه احیاگر و اثبات‌گر نقش برجسته دین در بیداری سایر ملت‌ها و جوامع نیز به شمار می‌رود. خود همین مسئله به تنهایی می‌تواند عاملی برای دشمنی قدرت‌هایی باشد که تمام مبانی فکری و معرفتی خود را در خطر می‌دیدند.
بهروز گفت: انقلاب اسلامی ارائه‌دهنده­ی الگوی الهی رهایی برای تمامی ملت‌های دربند بود.
وی افزود: ما در سال‌های پس از انقلاب اسلامی شاهد بودیم که چگونه ملت‌های مظلوم مسلمان از این الگو برای رهایی از ظلم و ستم و تجاوز استفاده کردند بی‌تردید آنچه ملت مظلوم فلسطین را اینچنین به مبارزه با اشغالگران صهیونیست وا داشته است و آنچه ملت مظلوم لبنان را در مقابله با اشغالگران صهیونیست به پیروزی رساند و آنچه این روزها در بسیاری دیگر از کشورهای مسلمان تحت ستم با آن مواجه هستیم همه و همه از برکات این الگوی رهایی بخش است.
ارسال نظرات