میثم نادی در گفتگو با بسیج:

در کربلای 5 راههای نفوذ دشمن را بستیم، اما در برجام باز شد!

فعال رسانه‎ای تصریح کرد: ما در کربلای 5 راههای نفوذ دشمن را بستیم، اما در برجام راههای نفوذ دشمن باز شد؛ مقام معظم رهبری نیز بعد از برجام، کلید واژه نفوذ را مطرح کردند؛ در این راستا به خبر جاسوس بودن 2 نفر از 12 ماموران آژانس بین المللی انرژی اتمی به عنوان یکی از نمونه‎های نفوذ دشمن می‎توان اشاره کرد.
کد خبر: ۸۶۳۴۶۱۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
میثم نادی فعال رسانه‎ای و کارشناس فرهنگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر آقای روحانی در قیاس برجام با کربلای 4 و 5،  با بیان اینکه قیاس برجام با عملیات کربلای 4 و 5 توسط آقای روحانی دچار تناقضات بسیار است ایراداتی را به این نوع قیاس رئیس جمهور بیان می‎کند که در ادامه با هم مرور می‎کنیم:

1. ما در کربلای 5 نگاهمان به خدا بود نه کدخدا و رزمندگان با رمز " یا زهراء" و با نگاه اعتقادی وارد میدان نبرد شدند، اما در برجام نگاه برخی آقایان به کدخدا و برنامه شان خنده به دشمنان قسم خورده ملت بود.

2. ما در کربلای 5 خشم صدام و دشمنان را به همراه آوردیم، اما برجام رضایت اوباما و جان کری را به همراه داشت و نتیجه این دو اصلا با هم قابل مقایسه نیست و با هم جمع نمی‎شود.

3. ما در کربلای5 جنگیدیم که ولو یک وجب از خاک و داشته‏‎های کشورمان را ندادیم، اما آقایان خود مدعی هستند که ما معامله کردیم و خیلی امتیازات دادیم، اما در کربلای 5 ما معامله‎ای نکردیم؛ شهید دادیم اما خاک ندادیم، اما در برجام هم شهید دادیم که شهدای هسته‎ای بودند و هم داشته‎هایمان را دادیم؛ راکتور ازاک بتن ریزی شد، چرخ سانتریفیوژها از کار افتاد، اورانیوم غنی‎شده را از دست دادیم و...

4. ما در کربلای 5 راههای نفوذ دشمن را بستیم، اما در برجام راههای نفوذ دشمن باز شد؛ مقام معظم رهبری نیز بعد از برجام، کلید واژه نفوذ را مطرح کردند؛ در این راستا به خبر جاسوس بودن 2 نفر از 12 ماموران آژانس بین المللی انرژی اتمی به عنوان یکی از نمونه‎های نفوذ دشمن می‎توان اشاره کرد.

این فعال رسانه‎ای در جمع بندی اشتباه رئیس جمهور در این قیاس در خاتمه خاطرنشان کرد: ازین رو برجام و عملیات کربلای 4 و 5 در ماهیت، در نتیجه گیری و هدف گذاری کاملا متفاوت با همدیگر است؛ این گونه قیاس‎ها نیز در اظهارات آقای روحانی سابقه داشته که مسائل روز جامعه را با وقایع تاریخی و اسلامی به اشتباه مقایسه می‎کند، لذا همچین قیاس‎هایی با دوران تاریخ معاصر از جانب شخص رئیس جمهور بعید نیست!
ارسال نظرات