خبرهای داغ:
دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان مطرح کرد

حمایت شورای ائتلاف اصولگرایان از کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دبیر و سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان در خصوص حمایت از کاندیداها در مجلس خبرگان گفت: شورای ائتلاف اصولگرایان از کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حمایت می‌کند.
کد خبر: ۸۶۳۴۲۴۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین صادقیان ظهر امروز در نشست خبری اعلام مواضع و برنامه‌های شورای ائتلاف اصولگرایان همدان بابیان اینکه شورای هماهنگی اصولگرایان دو سال پیش تشکیل‌شده است، اظهار داشت: شورای ائتلاف اصولگرایان سه هدف عمده دارد که ایجاد وحدت اصلی ترین هدف است.

صادقیان بابیان اینکه هر جمعی که از روحانیت جدا شود سرانجام خوبی نخواهد داشت، عنوان کرد: دومین گروه عضو شورای ائتلاف اصولگرایان بعد از روحانیون افراد غیر معمم و معتمدین و مقبولان شهر و سومین گروه عضو این شورا احزاب و تشکل‌ها شناسنامه‌دار هستند.

وی در خصوص هدف دوم تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان گفت: ترسیم راهبردهای کلی اصولگرایان در استان همدان هدف دوم و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی سومین هدف عمده از تشکیل شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان است.

دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان مهم‌ترین و نخستین اصل اصولگرایی را ولایت محوری عنوان کرد و بیان داشت: تقوا و تدین فرد را اندازه‌گیری می‌کنیم تا ببینیم چقدر مطیع ولایت است و البته این موضوع بسیار آگاهانه است.

صادقیان اصل بعدی را خودباوری، استقلال و استکبارستیزی و عدالت محوری دانست و اظهار داشت: شورای ائتلاف اصولگرایان هفت کمیته دارد که مهم‌ترین آن‌ها کمیته نظارت بوده که شامل پنج نفر از روحانیون سطح بالای استان همدان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌ها با تشکل‌هایی بوده که مجوز دارند، افزود: خود شورا در اجرا وارد نمی‌شود و تلاش بر این است که قانون را همه‌جانبه رعایت کند و یکی از اصول اصولگرایی قانون‌گرایی است.

دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان بیان کرد: امروز عده‌ای شورای نگهبان را تضعیف می‌کنند اما باید گفت که شورای نگهبان مُرِ قانون است و افرادی که امروز در شورای نگهبان هستند کسانی اند که امام (ره) آن‌ها را منصوب کرده است و اگر خط امامی هستیم و می گوئیم که راه امام را می‌رویم باید از شورای نگهبان حمایت کنیم.

صادقیان با تأکید بر اینکه شورای ائتلاف اصولگرایان فقط برای انتخابات نیست، عنوان کرد: فعالیت عمده این شورا ترویج و توسعه گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی در مورد فضا و جو سیاسی استان همدان گفت: جو سیاسی استان همدان مناسب بوده و جو رقابتی مردم را برای شرکت در انتخابات حساس‌تر می‌کند تا در انتخابات مشارکت خوبی داشته باشند.

دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان بابیان اینکه همه احزاب و گروه‌ها باید رقابت سالم داشته باشند، افزود: باید دنبال تبلیغ خوبی‌های کاندیداهای خود باشند و از تخریب جلوگیری کنند و جو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نیز جو خوبی است.

صادقیان در خصوص حمایت از کاندیداها در مجلس خبرگان گفت: شورای ائتلاف اصولگرایان از کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در کاندیدهای مجلس شورای اسلامی با تعدد و کثرت کاندیدا روبرو هستیم، بیان داشت: همه افرادی که تائید می‌شوند موردحمایت هستند و البته استثنا هم وجود دارد.

دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان در ادامه سخنان خود اضافه کرد: تعداد نامزدهای انتخاباتی در استان همدان زیاد است و درخواست شورای ائتلاف اصولگرایان این بوده که برخی بزرگواری کنند و کنار بروند و البته کسی که در انتخابات شرکت کرده حقش این است که تبلیغات کند ولی درخواست شورای ائتلاف اصولگرایان این است که برخی نامزد های انتخابات صحنه را ترک کنند که البته برکاتی دارد.

صادقیان عنوان کرد: در مورد مجلس شورای اسلامی رایزنی‌هایی با نفرات برجسته شده است که ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم به تعداد شهرستان‌ها نامزد معرفی کنیم و برای همدان هم دو نفر معرفی می‌شود.

وی در ادامه بابیان اینکه شورای ائتلاف اصولگرایان هنوز برای انتخابات مجلس شورای اسلامی کسی را معرفی نکرده است، بیان داشت: کاندیداها باید به شأن یکدیگر احترام قائل شوند و نباید به تخریب یکدیگر بپردازند و اگر معتقد به ولایت محوری در رفتار هستیم نباید کسی را که تائید شده تخریب کنیم و اگر خود را انقلابی می‌دانیم باید مطیع ولایت‌فقیه باشیم.

دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان گفت: اینکه کسی بگوید من به نفع کسی کنار نمی‌روم این بحث مطرح است که یا فرد باید خود را فدای انقلاب کند و در اردوگاه اصولگرایی خود را فدایی انقلاب می‌دانیم و باید نگاه عمیقی به اصل انتخاب باشد.

صادقیان بابیان اینکه ۵۰ شاخصه برای نامزدهای اصولگرایی تعریف کردیم، افزود: این شاخص‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تک رأی را مذموم و زشت می‌دانیم، بیان کرد: توصیه‌ها و روش‌ها این بوده به تعدادی که ظرفیت هست باید رأی داد و کسانیکه مقید و انقلابی هستند باید به میزان ظرفیت رأی بدهند.

دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان بیان داشت: درخواست شورای ائتلاف اصولگرایان از ستاد انتخابات نیز اجرای مُرِ قانون بوده هرچند این امانت‌داری دیده می‌شود و انتخابات ایران در دنیا بی‌مانند است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات