خبرهای داغ:

نشست روشنگری و بصیرتی حوزه 3 شهید مهدی امینی ارومیه برگزار شد

نشست روشنگری و بصیرتی با حضور دکتر شفیعی معاون سیاسی قرارگاه ثارلله تهران و با حضور جانشین ناحیه فرماندهان پایگاه ها و مربیان صالحین و سرگروه ها در مسجد سبحان ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۹۹۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نشست روشنگری و بصیرتی با حضور دکتر شفیعی معاون سیاسی قرارگاه ثارلله تهران و با حضور جانشین ناحیه فرماندهان پایگاه ها و مربیان صالحین و سرگروه ها در مسجد سبحان برگزار شد.

ایشان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را سیاست داخلی .ٰکسب استقلال و آزادی و در بخش سیاست خارجی اصل نه شرقی و نه غربی و مقابله با تهاجم فرهنگی ابراز فرمودند وی بر حضور حداکثری در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری تاکید داشتند و در مورد شرح وظایف یک نماینده مجلس و انتظارات مردم از نمایندگان مجلس بر لزوم انتخاب اصلح طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید داشتند

دکتر شفیعی در مورد دستاورد های برجام افزود:‌ برجام دستاورد همه قوا بود

معاون سیاسی قرارگاه ثارلله تهران خاطر نشان کرد: حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو تلاش بی‌وقفه و خردمندانه در همه‌ی بخش‌ها در جهت اقتصاد مقاومتی است و رفع تحریم‌ها به تنهایی برای گشایش در اقتصاد کشور و معیشت مردم کافی نیست.

وی در ادامه یاد آمور شد: باید مراقب نقض عهدی آمریکایی‌ها در اجرای برجام بود دستاوردهای برجام با هزینه های بالایی به دست آمده است.

ادامه برنامه با اجرای برنامه های ویژه دهه فجر و پخش کلیپ همراه بود.

ارسال نظرات