آئین هشتمین جشنواره شعر مقاومت و حماسه در مازندران

در هفتیمن روز دهه مبارک فجر و گرامی داشت ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی آئین هشتمین جشنواره شعر مقاومت و حماسه در مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۲۷۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴



خبرگزاری بسیج مازندران، سید محمد صادقی دبیر جشنواره شعر مقاومت و حماسه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران، بیان کرد: سعی دبیرخانه براین بود تا هر دوره جشنواره را به نام شهدای اقشاری مزین کند براین اساس امسال هم هشتمین جشنواره شعر مقاومت و حماسه به یاد شهدای بسیج جامعه پزشکی و سلامت استان نام گذاری شد .

صادقی افزود : در جشنواره هشتم بیش از هزار اثر از هنرمندان شاعر و بسیجی به دبیر خانه رسیده است که از مجموع آثار 88 اثر به زبان فارسی و 22 اثر از شعرای استان به زبان مازندران(محلی) سروده شد.

دبیر جشنواره شعر مقاومت و حماسه استان یاد آور شد: دبیر خانه موفق گردید از بین هزار اثر رسیده 110 اثر را در قالب کتاب به چاپ برساند.

وی همچنین با ابراز قدر دانی از عنایت شاعران استانهای کشور به جشنواره شعر مقاومت و حماسه مازندران گفت: علی رغم آثار رسیده یاد شده 300 اثر از استانهای دیگر به دبیر خانه ما ارسال شد که به لحاظ اینکه جشنواره های شعر مقاومت و حماسه در همه استانها برگزار می شود و نفرات برتر به مرحله کشوری راه می یابند، آثار شاعران دیگر استانها به مازندران را برگشت داده و در نپذیرفتیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها