رئیس فدراسیون کبدی:

هدف ما در مسابقات کبدی، کسب عنوان قهرمانی است

هدف ما در این مسابقات کسب عنوان قهرمانی است که بی‌تردید با توجه به شایستگی‌ که تیم‌ملی کبدی ایران بارها از خود نشان داده، رسیدن به این مهم دور از ذهن نیست.
کد خبر: ۸۶۳۳۲۳۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس فدراسیون کبدی در حاشیه مجمع انتخابات هیئت کبدی استان زنجان گفت: فدراسیون کبدی برای حضوری موفق در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی خیز بلندی برداشته است.

محمدرضا مقصودلو افزود: هدف ما در این مسابقات کسب عنوان قهرمانی است که بی‌تردید با توجه به شایستگی‌ که تیم‌ملی کبدی ایران بارها از خود نشان داده، رسیدن به این مهم دور از ذهن نیست.

وی با اشاره به اینکه رتبه‌بندی فدراسیون‌ها با عملکرد تیم‌های ملی در بازی‌های آسیایی شکل می‌گیرد، تصریح کرد: فدراسیون کبدی با اینکه همیشه پشت سر رقیبی جون هند قرار داشته است، اما هیچ‌گاه در رقابت‌های رو در رو حریف آسانی برای قطب کبدی جهان نبوده است که انتظار داریم در رقابت‌های پیش رو از جمله مسابقات جهانی و رقابت‌های جوانان آسیا که قرار است سال آینده به میزبانی ایران برگزار شود، بتوانیم خود را بیش از گذشته مهیای حضور در بازی‌های آسیایی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه امروز تیم‌ملی کبدی هند از ایران به‌عنوان زنگ خطر خود یاد می‌کند، اظهار کرد: ما هیچ‌گاه این تصور را باور نکرده‌ایم که هند تنها حریف ما است؛ چرا که امروز کشورهایی چون پاکستان، مالزی، ژاپن و ... سرمایه‌گذاری خوبی در ورزش کبدی انجام داده‌اند، به همین خاطر باید تلاش کنیم ضمن حفظ جایگاهی که کبدی ایران امروز به آن دست یافته است، به فکر فتح قله قهرمانی که دور از ذهن هم نیست، باشیم.

رئیس فدراسیون کبدی از زنجان به‌عنوان یکی از استان‌های مستعد در ورزش کبدی یاد کرد و ادامه داد: کبدی زنجان در طول سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و توانسته بازی‌های خوبی در لیگ به نمایش بگذارد، به همین خاطر تلاش می‌کنیم تا با حمایت از کبدی زنجان، زمینه حضور مجدد تیم بانوان زنجان در لیگ را که به دلیل مشکلاتی میسر نشده بود، دوباره فراهم کنیم؛ چرا که معتقدیم حضور در این رقابت‌ها می‌تواند به پویایی بیش از پیش ورزشکاران کمک کند.

مقصودلو با یادآوری اینکه در حال حاضر 5853 نفر بیمه شده در کشور داریم، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اولویت‌های فدراسیون، راه‌اندازی خانه کبدی در استان‌ها است که خوشبختانه تا به امروز توانسته‌ایم 19 خانه کبدی را در سطح کشور راه‌اندازی کنیم و امیدواریم زنجان نیز یکی دیگر از استان‌هایی باشد که از این زیرساخت برخوردار می‌شود.

ارسال نظرات