با حضور عاشقان کلام وحی ؛

" محفل انس با قرآن کریم " در شهرستان اردکان برگزار شد + تصاویر

به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور عاشقان کلام وحی " محفل انس با قرآن کریم " در شهرستان اردکان برگزار شد .
کد خبر: ۸۶۳۲۸۷۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ در این محفل نورانی چند تن از قاریان ممتاز شهرستان اردکان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند .

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان در این برنامه در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر ادامه راه امام (ره) و شهداء تأکید کرد .

وی گفت : یادگیری قرآن مقدمه ای برای آشنایی با معارف آن است .

امام جمعه اردکان اظهار داشت : قرآن ، یگانه نسخه دست نخورده و تحریف نشده ای است که تنها راه سعادتمند شدن انسان ها ، چنگ زدن به آن است .

وی ضمن تشکر از برگزارکنندگان این برنامه افزود : اینگونه جلسات باید به منظور جذب جوانان به معارف قرآن و با کیفیت و کمیت بیشتر در سطح شهر برگزار گردد .

تلاوت قرآن توسط قاری بین المللی استاد حسن زاده از دیگر برنامه های این مراسم بود .

در پایان از 36 نفر از برگزیدگان مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در رشته های حفظ ، قرائت ، ترتیل و دعاخوانی با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد .

لازم به ذکر است که " محفل انس با قرآن کریم " به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان و با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در محل زیارتگاه حوض عباس برگزار شد .


ارسال نظرات