خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه خوی:

سپاه پاسداران حامی انقلاب اسلامی و پشتیبان ولایت فقیه است

مراسم گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مسئول سیاسی سپاه خوی به همت حوزه فاطمه الزهرا(س) در حسینیه میرزاابراهیم این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۰۴۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول سیاسی سپاه خوی در جمع بانوان بسیجی حوزه فاطمه الزهرا(س) گفت: نظام جمهوری اسلامی باتوجه به وضعیت و موقعیتی که دردنیادارد و بواسطه اثرگذاری آن همیشه مورد هجمه و طمع بیگانگان قرار گرفته است.

سرهنگ پاسدار محسن رضایی افزود: مردم ایران نشان دادند که به گذشته خود پایدار هستند و عبرت می گیرند لذا نسبت به حوادث پیشآمده با بصیرت نگاه می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و به معیار های انتخاب شخص اصلح واهمیت انتخابات اشاره نمود.

رضایی گفت: رای دادن به هر کاندیدی رای دادن به جمهوری اسلامی است لذا سپاه و بسیج باید در همه امور به وظیفه خود عمل کند.

وی اظهارداشت: سپاه پاسداران و بسیج درانتخابات هیچ نقش سیاسی ندارد اما آگاهی و بصیرت سیاسی خود را افزایش می دهد.

فرمانده حوزه فاطمه الزهرا(س) سپاه خوی نیز درابتدا ضمن خیرمقدم گویی هدف اصلی دشمنان نظام را دور کردن مردم از مسئولان بیان کرد و افزود: مردم ما همان مردمی است که از اول انقلاب هم در تمامی مراسمات و مسائل و راهپیماییها حضور عظیم و باشکوه داشته اند و این حضور باشکوه است که چشم دشمنان را کور کرده است و هدف دشمن کمرنگ کردن این حضور و حماسه می باشد.

گفتنی است اجراءگروه سرود، تئاتر، برگزاری مسابقه و اهداء جوایز از دیگر برنامه های این مراسم به شمار می رفت.

ارسال نظرات