امام جمعه اشکذر:

حضور حداکثری مردم در انتخابات عزت آفرین است/حمایت از تولید داخل؛ راه حل مشکلات اقتصادی

امام جمعه اشکذر با اشاره به انتخابات هفتم اسفند ماه گفت: حضور حداکثری مردم در مسئله سرنوشت‌ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بار دیگر قدرت نظام و عزت نظام جمهوری اسلامی را به همگان نشان می‌دهد.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۸۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر امام جمعه اشکذر ظهر امروز در خطبههای نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی برای بسیاری از تحلیلگران به عنوان معمای قرن و پدیدهای منحصر به فرد، کمنظیر یا حتی بینظیر تلقی شده است.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" امام جمعه اظهار داشت: امسال ملت مسلمان ایران سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن میگیرد و خود را برای برگزاری انتخاباتی حساس و مهم آماده میکنند تا ماندگاری انقلاب اسلامی را با مشارکت حداکثری در پای صندوقهای رأی و گزینش نمایندگانی متدین، انقلابی و آمریکاستیز تضمین کنند.

وی با اشاره به انتخابات هفتم اسفند ماه گفت: حضور حداکثری مردم در مسئله سرنوشت‌ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بار دیگر قدرت نظام و عزت نظام جمهوری اسلامی را به همگان نشان می‌دهد.

امام جمعه اشکذر در خصوص برخی اظهار نظرهای مطرح شده در خصوص رفع مشکل بیکاری جوانان کشور، گفت: شنیده شده کسانی که تا دیروز در هشت سال جنگ تحمیلی از هرگوه حمایتی علیه ایران اسلامی دریغ نکرده اند، امروز می خواهند برای جوانان کشور ما اشتغال زایی کنند.

وی تصریح کرد: قبول این مطالب و بیان آن ها چیزی جز ساده لوحی نیست.

حجت السلام طابیان در ادامه با بیان اینکه اسلام به کار زیاد و تولید سفارش کرده است، گفت: امروز مشکلات اقتصادی کشور، تنها با توجه به تولید داخلی حل خواهد شد.

ارسال نظرات