همزمان با دهه مبارک فجر:

همایش اقتصاد مقاومتی و علمی کردن کشاورزی در سخوید برگزار شد+تصاویر

به همت کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان تفت، همایش اقتصاد مقاومتی و علمی کردن کشاورزی در دهستان سخوید برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۱۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت ایام الله دهه فجر و به همّت به همّت کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان تفت، همایش اقتصاد مقاومتی و علمی کردن کشاورزی با حضور جمعی از مسئولین سپاه الغدیر، جهاد کشاورزی و کشاورزان در دهستان سخوید برگزار شد.

در این مراسم محمدعلی میرعلی مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد به سخنانی در مورد انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن پرداخت.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد شورای علمی کردن کشاورزی در روستاها گفت: این شورا با هدف کمک به روستائیان در تمام زمینه ها به خصوص اصلاح الگوی کشت راه اندازی شده است.

در این مراسم سلمانی فرمانده ناحیه سپاه تفت مطالبه گری در اقتصاد مقاومتی و استفاده از فرصت هایی طلایی را از کشاورزان خواستار شد.

در ادامه صالحی یکی از کارشناسان جهاد کشاورزی یزد نیز بر اهمیّت تغییر الگوی کشت تأکید کرد.

علیرضا دهقان پور مسئول بسیج سازندگی شهرستان تفت نیز با ارائه گزارشی از عملکرد بسیج سازندگی این شهرستان در سال1394 از پرداخت تسهیلات کشاورزی به روستائیان خبر داد.

این همایش که در ساختمان جهاد کشاورزی دهستان سخوید برگزار گردید با برپایی کلاس آموزشی نحوه کشت زعفران به کار خود پایان داد.


ارسال نظرات