ماموستا حیدری در جشن بزرگ انقلاب؛

پیروزی انقلاب اسلامی بساط ظلم و ستم طاغوتیان را برچید

امام جمعه بانه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 57 به رهبری امام خمینی(ره) می تواند مصداق بارز و تفسیر روشنی از آیه شریفه" جاء الحق و زهق الباطل" باشد.
کد خبر: ۸۶۳۱۵۶۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا عبدالله حیدری در آیینی که به مناسبت سی و هفتیمن سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی تحت عنوان" جشن بزرگ انقلاب" با حضور مسئولین شهرستانی و آحاد مردم بانه در مسجد جامع این شهر برگزار شد، ضمن تبریک این دهه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 57 به رهبری امام خمینی(ره) می تواند مصداق بارز و تفسیر روشنی از آیه شریفه" جاء الحق و زهق الباطل" باشد.

وی افزود: طبق نص صریح این آیه شریفه جهان هستی جای تاخت و تاز برای انسان های طاغی و ستمگر نیست و
پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، بساط ظلم و ستم طاغوتیان را برای همیشه از کشور برچید.

حیدری خاطرنشان کرد،ماه بهمن یادآور شیرینی زایدالوصفی است که در نتیجه استقامت و پایداری مردم غیور ایران در برابر حکومت ستم شاهی به بار نشست بطوریکه این ایام همواره در تاریخ این سرزمین آغاز فجری دیگر است.

امام جمعه بانه تصریح کرد: با وجود همه ناباوريها و تمامي تلاشهايي كه در سطح بين‌‌المللي براي حفظ رژيم شاه و جلوگيري از موفقيت امام‌خميني بعمل آمد، اما سرانجام انقلاب اسلامي پیروز شد چرا که وعده الهی حکومت صالحان بر روی زمین است نه ستمگران و انسان های ظالم و طاغوتیان جایگاهی برای حکومت بر مسلمانان ندارند.

ارسال نظرات