خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه چایپاره:

رمز موفقیت بسیج، درک صحیح بیانات و تدابیر مقام معظم رهبری است

فرمانده ناحیه چایپاره در مراسم اختتامیه دوره آموزشی شوراهای پایگاه های محلات گفت:به حول و قوه الهی در 10 سال آینده قریب به 70 در صد ملت ایران بسیجی خواهند بود.
کد خبر: ۸۶۳۱۳۵۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، این مراسم به همت تعلیم و تربیت ناحیه و حضور شورای پایگاه های محلات شهرستان در مجتمع فرهنگی 9 دی با حضور 300 نفر از اعضای شورای پایگاه های برادران و خواهران برگزار شد.

در ابتدای مراسم حاج آقا چرخگر مسئول تعلیم و تربیت ناحیه ضمن عرض تبریک دهه پربرکت فجر انقلاب اسلامی،ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در مراسم،به ارائه گزارشی جامع از دروه آموزشی شورای پایگاه ها پرداخت.

در ادامه مراسم سرهنگ حق زاده در ابتدای سخنان خود گفت:زنده نگه داشتن دهه فجر به مانند دهه اول ماه محرم موجب زنده نگه داشتن ایران و ایران اسلامی خواهد بود.

فرمانده ناحیه چایپاره در ادامه افزود:انتظار از پایگاه ها تعامل سازنده با امام جماعت مساجد موجب پویایی بسیج در تمامی عرصه های دینی و اجتماعی خواهد بود.از وظایف اصلی بسیج نهادینه کردن عفاف و حجاب در جامعه،اجرای برنامه های معرفتی و بصیرتی،پیشگیری و مقابله با ناهنجاری های موجد در جامعه،نهادینه کردن ورزش همگانی و احیای امربه معروف و نهی از منکر است.

سرهنگ حق زاده افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی همه ملت ایران باید بسیج شوند تا بتوان از توانایی های بالقوه ایران اسلامی کمال بهره برداری کرده و از وابستگی ها در ابعاد مختلف به خودکفایی برسیم.

ارسال نظرات