به همت حوزه دانش آموزی ناحیه ثارالله یزد:

زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه محمد طاهری یزد نواخته شد

بمناسبت 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه فنی حرفه ای محمد طاهری یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۲۵۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: بمناسبت 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب همراه با جشن پیروزی انقلاب در هنرستان دخترانه فنی حرفه ای محمد طاهری یزد برگزار شد.

در این مراسم که مسئولین ناحیه 2 آموزش و پرورش و حوزه دانش آموزی مقاومت بسیج و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جانشین ناحیه مقاومت بسیج ناحیه ثارالله حضور داشتند مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب توسط مسئولین به صدا درآمد .

دانش آموزان در این جشن با آوردن پرچم مقدس جمهوری در مراسم خاص و با برافراشته کردن پرچم سه رنگ انقلاب این روز بزرگ و تاریخی را جشن گرفتند.

آقایان ارجمندی و فخرالدینی در این مراسم سخنرانی نمودند و این روز و ایام الله دهه فجر را به دانش آموزان تبریک گفتند.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه مدرسه انقلاب به همت معاونت پرورشی دانش آموزان هنرستان محمد طاهری افتتاح گردید.

خانم مظلوم مسئول پرورشی این هنرستان در این خصوص گفت: این نمایشگاه با همت و تلاش بچه های انجمن اسلامی بسیج دانش آموزی و شورای دانش و مدیریت آموزشگاه خانم کریمی برپا گردیده است.

وی گفت: در این نمایشگاه سیر زندگی سیاسی حضرت امام(ره) و جنگ هشت ساله در دفاع مقدس تا مهدویت امام عصر(عج) و همچنین آثار دستی و هنری دانش آموزان به نمایش گذاشته شده است.


ارسال نظرات