انقلاب اسلامی انقلابی جهان شمول است/ انقلاب اسلامی در انحصار کشور ایران نیست

فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه (علیه السلام) گفت: انقلاب ما انقلابی جهان شمول است و هرچه از عمر این درخت تناور می گذرد شاهد آثار و برکات نیک آن در جهان هستیم.
کد خبر: ۸۶۳۱۱۸۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار قدرت الله رازینی در خصوص  یوم الله دهه فجر اظهارداشت: انقلاب اسلامی موهبتی است که خداوند به ملت ایران ارزانی داشته و بر همه ما واجب است شکر گذار این موهبت الهی که روز به روز ریشه های آن با وحدت و همدلی و زیر سایه ولایت فقیه مستحکم تر می شود، باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) با بیان اینکه انقلاب اسلامی در انحصار کشور ایران نیست تاکید کرد: انقلاب ما انقلابی جهان شمول است و هرچه از عمر این درخت تناور می گذرد شاهد آثار و برکات نیک آن در جهان هستیم.

وی ادامه داد: برکات انقلاب در خارج و داخل کشور حاصل پویایی انقلاب اسلامی است و این امر نشان می دهد انقلاب رخدادی تک بعدی نبوده و تمامی ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، دینی، معنوی، نظامی و ... را در برگرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) تصریح کرد: حضور امام خمینی (ره) در راس انقلاب اسلامی و پس از ایشان مقام معظم رهبری در دل های مردم مسلمان و آزادی خواهان جهان چشم های بسیاری را به سوی روشنایی گشود و این امر نیز از موهبت های الهی که به ملت ایران و انقلاب اسلامی داده شده است.

سرهنگ رازینی در پایان سخنان خود در خصوص پیشرفت های کشور پس از انقلاب در مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب گفت: پیشرفت های حاصله در ایران در دوران پیروزی پس از انقلاب قابل قیاس با پیش از آن نیست و امروز به برکت انقلاب اسلامی و در سایه شعار استقلال، ایران اسلامی در زمینه های متعددی علاوه بر پیشرفت های چشمگیر به استقلال علمی، نظامی، هسته ای، سیاسی و ... رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار