خبرهای داغ:

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بانوان بسیجی در خوی افتتاح شد

همزمان باآغاز جشن های دهه فجر نمایشگاه توانمندیهای بانوان حوزه کوثر در عرصه اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولین بسیج سازندگی، فرمانده حوزه شهید عاشوری و مسئول بسیج جامعه زنان خوی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۶۰۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده حوزه کوثر در حاشيه افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتي پايگاه حضرت معصومه(س) در گفتگوي خبري اظهارداشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر اقتصاد مقاومتی و نقشی که بانوان در این زمینه دارند، این نمایشگاه دایر شد.

رباب تقي ن‍ژاد افزود: در این نمایشگاه آثار مختلف بانوان هنرمند در صنایع دستی اعم از خياطي، سرمه دوزي، بافتني، قلاب بافي، گلدوزي، توليد عرقيات، تابلوفرش ها ،معرق و... در معرض ديدعموم قرار داده شده است.

مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي نيزخطاب به مسئولين بازديد كننده افزود: امروزه به حول و قوه الهي مي توانيم بگوييم در مقاومت اقتصادی برتوانمندی های داخلی تكيه كرده و هر خانه را به كارخانه تبديل كرديم.

رقيه رزمجو ادامه داد: اينك ديگر وظیفه ماست که کارهائی که می توانند به صورت مولدباشند را حمایت و هدایت کنیم.

وي همچنين اظهار داشت: درطول تابستان خواهران با حضور در كلاس هاي هنري طرح جوانه هاي صالحين و كسب آموزش توانستند آموخته هاي خود را در اين نمايشگاه نمايش دهند.

مسئول بسيج سازندگي سپاه خوي نيزدر گفتگو با بانوان هنرمند راهنمايي هاي لازم را در جهت پيشرفت و توسعه كار نمود و گفت: بسیج در هر بعدی که گام برداشته توانسته خودی نشان دهد همچنانکه در بعد اقتصادی در برهه ای که با تحریم های شدید اقتصادی روبرو بودیم بسیج را مشاهده کردیم که به حرکت بالنده خود ادامه داد و تحریم ها را با اقتصاد مقاومتی در هم شکست.

گفتني است كه اجراي سرود نونهالان مهد قرآن و خيرمقدم گويي، پخش سرودهاي انقلاب و بريدن كيك تولدانقلاب از ديگر برنامه هاي اين افتتاحيه به شمار مي رفت.

ارسال نظرات