خبرهای داغ:

تجلي 12بهمن 57 با رژه موتوري و خودروي نيروهاي مسلح در شهرستان خوي

همزمان با ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به میهن عزيزمان در 12 بهمن 57T رژه يگان هاي موتوري و خودرويي نيروهاي مسلح شهرستان خوي برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۵۹۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، يگان هاي موتوري و خودرويي نيروهاي مسلح مستقر در شهرستان خوي به منظور اعلام هماهنگی و نمایش سطح آمادگی درجهت حفظ امنیت و آمادگی برای دفاع از ارزشهای نظام اسلامی و آرمان های امام خمینی(ره ) مراسم رژه را در مسير 10كيلومتري از مزار تا مزار برگزار كردند.

اين مسير كه از گلزار شهداي شهرستان خوي با غبارروبي و عطرافشاني مزار بزرگمردان وپهلوانان اين سرزمين برگزار و با گذشتن از مسير هاي چون ميدان ولایت فقیه، ميدان ولي عصر، میدان فهميده و میدان شهید صفرزاده در مزار شهداي واقع دردروازه ماكو ساكن و مزار شهداي انقلاب را نيز گلباران كردند.

گفتني است همانند این مراسم در شهرهاي حومه خوي چون ايواوغلي، قطور، فيرورق، ديزجديز و سكمن آباد نيز برگزار شد و موتورسواراند و تاکسیرانان با حضور در سطح شهر که همراه با پخش سرودهای انقلاب بود با نصب پرچمهای رنگی و با چراغهای روشن و با به صدا درآوردن آژیر وبوق موتور وخودروها ورود امام را جشن گرفتند وخاطران بهمن 57 را زنده نگه داشتند.

ارسال نظرات