خبرهای داغ:
وزیر سابق اطلاعات؛

استکبار جهانی همواره به دنبال مسیری برای ضربه زدن به نظام و انقلاب است

حجت الاسلام حیدرمصلحی گفت: گفتمان امام (ره) اجرای اسلام ناب بود اما یک عده امروز به دنبال تحریف آرمان های امام (ره) هستند.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۴۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، وزیر سابق اطلاعات اضافه کرد: امام خمینی اسلام ناب که همان اسلام پا برهنگان و ستم کشیدگان و محرومان است را از اسلام آمریکایی و اشرافی گری و بی توجهی به فقرا و دردمندان جدا کرد.

وی گفت: جوانان امروز از طریق مطالعه کتاب صحیفه نور در خصوص اسلام آمریکایی تحقیق کنند و مواضع امام (ره) را با شرایط امروز جامعه مقایسه کنند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به این جمع بندی رسیده که با وجود نسل امروز و نسل بعدی، توانایی رسیدن به اهداف خود را ندارد، گفت: استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف خود به دنبال ایجاد مسیر انحرافی و تحریفی در انقلاب و نظام است، تا به نتیجه برسد و با هدف تحریف و نفوذ امروز دشمن مدافع امام (ره) شده است.

حجت الاسلام مصلحی اظهار کرد: صراط مستقیم صراط امات و و ولایت بوده و شرط ماندن دراین مسیر تقواست.

وی اضافه کرد: حرکت در این مسیر سکون و عدم تحرک نمی شناسد و در قران کریم به کسانیکه با تقوا باشند وعده فرقان داده شده است.

وزیر سابق اطلاعات اظهار کرد: فرقان قوه تمیز تشخیص حق از باطل است و روندگان در این مسیر بسیار کم هستند و نباید از این کمیت و تعداد اندک هراسی به دل راه داد.

وی گفت: نباید در این مسیر از نفوذ دشمنان و نیز اهمیت دادن آنها به مباحث تحریف غافل بود و باید ثابت قئم بود.

حجت الاسلام مصلحی اافزود: اگر راه امام (ره) را ملت گم کند یا فراموش کند ضربه ای سنگین را باید متحمل شوند .

وی اظهار کرد: غفلت در این مسیر مربوط به نسل اول و دوم است چراگه امام (ره) را درک کردند، گم کردن راه هم مربوط به نسل سوم و چهارم می شود.

ارسال نظرات