خبرهای داغ:

جلسه هم اندیشی هادیان سیاسی در ناحیه شوط برگزار شد

بمناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر در راستای هماهنگی برنامه ی نشست های روشنگری در این دهه جلسه هم اندیشی هادیان سیاسی با حضور کلیه هادیان سیاسی به همت معاونت سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط در این رده برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۴۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط در این جلسه با اشاره به تشریح برنامه های دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر یادآور حماسه ایثار، حضور دشمن شکن ملت ایران اسلامی و پاسداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام کاظم عبدالی در ادامه با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان در مخالفت با اسلام صف آرایی می کند، تصریح کرد: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از زیر یوغ ستم و ظلم استعمارگران است و انقلاب اسلامی منادی وحدت در جهان است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آرمانها و اندیشه های امام(ره) و مقام معظم رهبری عاملی جهت اقتدار انقلاب اسلامی است بیان کرد: آگاهی بخشی درخصوص سلطه نظام استکبار و تاکید بر شعار انقلاب از اولویت های ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط در اجرای برنامه های دهه فجر است.

حجت الاسلام عبدالی در ادامه خاطرنشان کرد: هادیان سیاسی یکی از مهم ترین قشر تاثیرگذار در جامعه بسیج هستند که بایستی طی فرصتی که در دهه مبارک فجر داریم هادیان سیاسی تمام توان خود را در جهت بصیرت افزایی آحاد مردم شهرستان بگذارند.

وی در پایان سخنانش تاکید کرد: با توجه به انتخاباتی که در پیش رو داریم لازم است در تمامی سخنرانی هایی که توسط هادیان سیاسی صورت می گیرد بحث انتخابات و اهمیت حضور گسترده مردم در این انتخابات باید برای مردم تصریح گردد.


ارسال نظرات