خبرهای داغ:

پیام نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به مناسبت دهه فجر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه به مناسبت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی پیامی خطاب به مردم استان صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۱۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

درود بر ملت بزرگی که با استواری و پایمردی هر روز خاطره ای دل انگیز در ذهن ها رقم می زنند که سالیان سال دنیا را به تحیّر و تحسین وا می دارد . خاطراتی از جنس ماندن و سرود خدایی سرودن.

دوباره طنین گامهای مردانگی شما ملت عزیز به گوش می رسد که کاخ زر و زور و تزویر طاغوتیان زمان را در هم شکستید و بنای رفیع جمهوری اسلامی را بر روی آوار نظام ستم شاهی و وابسته به پهلوی برافراشتید تا برای همیشه یادتان در یادها و نامتان در دلها ماندگار شود . آفرین برشما

این روزها همه کوچه ها بوی حضرت روح ا... ( رحمت ا... علیه ) می دهد . بوی مهربانی ها و همراهی با مردمی که قدرش را می دانند و پیرو مرام او هستند.

آرام آرام قدم در سی و هفتمین پلاک انقلاب می گذاریم و راه را به دلدادگی نائب حضرتش سپری می کنیم تا قله های افتخار را به علمداری مقتدای عشق حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) فتح نماییم .

یادمان هست شما ایستادید و نشکستید طوفان ها به پا شد اما تکان نخوردید حتی قدمی از صراط ولایت که درست به خدا می رسد منحرف نشدید.

آفرین بر شما هنوز پایداری مردم ارومیه نقده ، مهاباد ، سردشت ، پیرانشهر و اشنویه در مقابل ضد انقلاب یادمان هست.

هنوز دلاوری و رشادت مردمان بوکان و شاهین دژ و تکاب و میاندوآب را از یاد نبرده ایم و هنوز حماسه آفرینی های مردم سلماس ، خوی ، ماکو ، پلدشت ، شوط و چالدران در ذهن ها زنده است . یادمان هست در زیر بمباران صدامیان یاد ایام فجر را بزرگ داشتید و قدمی از آرمانهای انقلاب عقب ننشستید . آفرین بر شما

اینک بوی بهار سی و هفت سالگی انقلاب بر مشام می رسد و هنوز شما بر میثاقتان با شهدای خونین پیکر انقلاب و عهدتان با امام شهداء و رهبر فرزانه انقلاب ایستاده اید . پیچ و خم زیادی طی شده اما گامی عقب ننشسته اید . فتنه ها از سر این ملک و ملت گذشته ولی غافل نشده اید ، دست از ولایت برنداشته اید و استوار تر از گذشته فریاد ماندن سرداده اید .

اینجانب به نوبه خود فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را محضر شما هم استانی های عزیز تبریک عرض نموده و از حضرت احدیت برای یکایک شما طلب بهروزی و سعادت می نمایم .

والسلام علیکم ورحمت ا... وبرکاته

سید مهدی قرشی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

ارسال نظرات