خبرهای داغ:
رئیس ستاد دهه فجر مرند:

گرامیداشت دهه فجر، استحکام بخشیدن به آرمان شهداست

خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه و رئیس ستاد دهه فجر مرند در آستانه دهه فجر و در جمع خبرنگاران گفت گرامیداشت دهه فجر، احترام به خون شهدای انقلاب و استحکام بخشیدن به راه و آرمان های شهداست
کد خبر: ۸۶۲۹۵۹۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، جواد قهرمانزاده با اشاره به فرمايش هاي رهبر فرزانه انقلاب،یکی از موارد بسیار مهم و ضروری برای ادامه حرکت تکاملی و رو به جلوی انقلاب اسلامی را پرهیز از دمیدن و مشتعل کردن فضای اختلاف، هیاهو و جنجال در جامعه دانست.

وي تاكيد كرد: همه دستگاه ها و جریان های سیاسی و فکری باید به حفظ وحدت، پایبندی عملی داشته باشند.

قهرمانزاده اظهار کرد: انتخابات مهمی در پیش رو داریم که به طور حتم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، پیام بسیار مهمی برای همه دنیا خواهد بود و آئين هاي دهه فجر فرصتی است تا در کنار برنامه های مختلف و برگزاری جشن ها، در خصوص زمینه سازی برای یک انتخابات پرشور و حداکثری و افزایش بصرت مردم نیز اقدام شود.

وي با توجه به شكل گيري ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم در همه شهرهای مختلف با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی، تصريح كرد: در آئين هاي دهه فجر امسال تشریح اهمیت کمک بهاین ستاد مد نظر است چراکه این رزمندگان در حال دفاع از مرزها و خطوط قرمز اسلام ناب هستند و پشتیبانی مردمی، ضربه محکمی بر دشمنان اسلام و تکفیری ها وارد مي كند.

اين مقام مسئول در ادامه با اشاره به برگزاری دهها برنامه مختلف در دهه فجر امسال در مرند، افتتاح چندینطرح مرتبط با برق و خطوط برق رسانی، طرح های مهم کشاورزی شامل گلخانه، مرغداری، سالن پرورش قارچ و سردخانه، پایگاه امداد و نجات روستای الینجق، سالن همایش مدرسه شاملو، افتتاح یک شرکت تولیدی و همچنین شبعه بانک ملی، ساختمان امامزاده سید هاشم، ساختمان شورای اسلامی و موزه و مهمانسرای شهرداری در زنوز، دهها کانون فرهنگی و کتابخانه در مناطق مختلف شهرستان، خانه محروم در روستای دیزج قربان و ۱۱ باب ساختمان مدد جویی در مناطق مختلف و افتتاح چندین طرح مسکونی مربوط به شرکت های تعاونی را از جمله اين برنامه ها برشمرد.

جواد قهرمانزاده با بيان اينكه در طول این دهه، برنامه هاي مختلف جشن و شادی در چندین نقطه شهر برای عموم برگزار می شود، خاطرنشان كرد: مسابقات و برنامه های گوناگون ورزشی برای قشر ورزشکار و چندین همایش برای اقشار مختلف نیز ترتیب یافته است.

وي ادامه داد: در طول اين دهه چندین یادواره شهدا در مرند و حومه برگزار خواهد شد که از جمله می توان به برگزاری آئين سالگرد شهادت شهید حاج عباس عبدالهی در ۲۱ بهمن و همچنین ئين چهلم شهید مدافع حرم(شهید روح اله طالبی) اشاره كرد.

قهرمان زاده افزود: پايان بخش برنامه هاي دهه فجر، حضور حماسی و دشمن شکن ملت غیور مرند همزمان با ديگر شهرهاي ایران در راهپمایی ۲۲ بهمن خواهد بود تا دنیا این پیام را بیش از پیش در ذهن خود نگه دارد که ملت ایران در دفاع از حق و حمایت از مستضعفین جهان هرگز از پای نخواهد نشست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها