اجرای 36 برنامه ویژه دهه فجر در کهگیلویه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج از اجرای 36 برنامه ویژه دهه فجر در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۹۲۵۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳

سعید برومندزاده عصر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر، انقلاب اسلامی ایران را از نظر اهداف و ماهیت با سایر انقلاب‌ها متفاوت دانست و اظهار داشت: در طول تاریخ و در نقاط مختلف دنیا انقلاب‌هایی به وقوع پیوست و حکومت‌هایی متحول شد که انقلاب ایران از پدیده‌های شگفت‌انگیز قرن حاضر بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با ایدئولوژی دینی در حقیقت تاریخ سالامی گذشته را احیا کرد و امروزه کشورهای زیر سلطه برای رهایی از ظلم با الگو گرفتن از این انقلاب به فکر رهایی هستند.

برومندزاده نوع ابزار انقلاب ایران را با سایر نقاط دنیا متفاوت خواند و افزود: در حالی که ابزارهای دیگر انقلاب‌ها زر و زور بود اما یک روحانی ساده با حمایت قشر مستضعف با ابزار مردمی و بدون امکانات به وقوع پیوست.

این مسئول تصریح کرد: بعد دیگر انقلاب اسلامی ایران در هدف و توسعه جغرافیایی آن بود و همان‌طور که می‌بینیم امروزه انقلاب ما به سایر جاها نه از جهت جغرافیایی بلکه از نوع تفکر دینی توسعه یافته و صادر شده است.

برومندزاده با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر از اجرای ویژه برنامه‌هایی در این دهه خبر داد و گفت: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قبل از آغاز دهه فجر برنامه‌هایی اجرا کرده و تعدادی نیز در دستور کار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، برگزاری یادواره شهیدان «شهباز و غلامحسین زمان» در قالب برنامه افتخار کوچه، آبروی محله و فضاسازی و تبلیغات محیطی متناسب با پیروزی انقلاب را نمونه‌ای از برنامه‌های اجرا شده دانست و گفت: 28 عنوان برنامه در 36 مورد برای دهه فجر انقلاب پیش‌بینی شده است.

برومندزاده تصریح کرد: فردا همزمان با سالروز ورود تاریخی امام ویژه برنامه رژه موتوری از میدان شهید ضیاعی دهدشت به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

این مسئول راه‌اندازی ایستگاه صلواتی در مسیر استقبال نمادین، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا،غبارروبی قبور شهدا و برپایی محفل شب شعر و خاطره،همایش پیاده‌روی، برگزاری مسابقات بومی،محلی و برپایی ایستگاه سلامت با حضور اکیپ بسیج جامعه پزشکی را از دیگر برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج در دهه فجر عنوان کرد.

برومندزاده تصریح کرد: یادواره 417 شهید والامقام شهرستان نیز روز پنج شنبه 14 بهمن در سالن ورزشی ناحیه برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه افزود: کارگاه آموزشی نقش زن در تحکیم بنیان خانواده توسط بسیج خواهران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات